Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дизелгейт: Дали Германия е пример за подражание

11.08.2017 15:47 1
1
6058152530

В крайна сметка немците решиха да отзоват повече от 5 млн. дизелови автомобила

В Германия мерките за провеждане на масирана сервизна кампания за дизеловите автомобили, които не отговарят на екологичните норми или са прекалено стари се множат. През последните няколко дни стана ясно, че немските производители в крайна сметка решиха да отзоват повече от 5 млн. автомобила, за да бъдат приведени в съответствие със стандартите за сертифициране.

За BMW, Daimler, Opel и Volkswagen това означава  да бъде предотвратена забраната за движение на дизеловите автомобили в центровете на големите градове, защото в противен случай това би означавало намаляване на пазарния им дял до почти нищо. А какво да кажат големите концерни, които са инвестирали милиарди евро, за да разработят и да внедрят в производството двигатели, които трябва да отговарят на настоящите и бъдещите стандарти. С тази гигантска сервизна акция немските власти се надяват да намалят вредните емисиите с 25%. Много сериозна крачка напред.

Някои производители твърдят обаче, че най-ефективният начин за постигане на това е да бъдат спрени от движение най-старите дизелови автомобили. Ford, по-специално, не крие скептицизма си относно успеха на самото отзоваване. Немското подразделение на американския гигант обяви бонус при закупуване на нов модел срещу бракуване на стар дизелов автомобил, отговарящ на стандартите Евро 1, Евро 2 и Евро 3. Засега този "подарък", който варира между 2000 и 8000 евро, е достъпен само за германските потребители.

Volkswagen обяви също подобен бонус. Целта е нещата да бъдат нормализирани, но само в Германия. Ако общата сума все още не е известна,  вече се знае , че тя ще се прилага за масовите марки на концерна включително Porsche и Volkswagen Лекотоварни автомобили.

Успоредно с това BMW Group обяви своята премия, която е валидна при покупката на автомобил BMW или Mini , чиито емисии на СО2 са максимум 130 г/км, с изключение на i8. Бонус от 2000 евро е за покупка на ново BMW и 1000 евро за Mini, стига клиентът в замяна да предостави автомобил, отговарящ на Евро 4 или по-ниските стандарти, независимо от марката, без значение дали е бензинов или дизелов.

Независимо от всичко твърде вероятно е броят на купувачите, които ще се възползват от тази финансова помощ, да остане скромен, но експертите приветстват тези инициативи. Във Франция, където компанията Renault бе заподозряна в несъответствие с изискванията за стандартите на вредните емисии при Captur, а в Италия, където властите отдавна се съмняват в сертифицирането на модели на Fiat Group, за момента там не се говори по този въпрос, а камо ли за предприемане на някакви ефективни мерки.

Коментари

Естребовски
Защо не произвеждат автомобили на LPG или метан?

comments powered by Disqus