Dodge скоро спира да произвежда Challenger и Charger с V8 агрегати, но за финал ще бъдат пуснати 7 различни прощални серии с V8 задвижване.
След моделите Challenger Shakedown, Charger Super Bee, King Daytona и двата модела Swinger, последвани от Black Ghost, скоро ще бъде представен и последният модел от серията. Това ще се случи на грандиозно прощално парти през месец март. Бъдещето на Challenger и Charger при Dodge е електрическо. Американците вече го казаха абсолютно ясно. Дните на големите V8 двигатели под капака свършиха.
Финално сбогом с детройтския V8 на фестивала Last Call във Вегас
За да улесни сбогуването на феновете на двигателя с вътрешно горене, Dodge издава Last Call издания на Challenger и Charger – общо седем. Всички са строго ограничени и надградени със специално оборудване. Шест от моделите Last Call вече са представени. Номер седем - акцентът на специалната серия - трябваше да бъде представен през ноември на изложението за тунинг SEMA в Лас Вегас. Въпреки това, тъй като Dodge има проблеми със стабилността на компресорния V8 двигател, чиято производителност е допълнително увеличена, планираната премиера се отлага. Вътрешни източници подозират, че седмият модел Last Call е Challenger SRT Hellcat Redeye Widebody с 6,2-литров компресорен V8, който е надграден до 850 к.с. Последният модел Last Call вече е насрочен за премиера на фестивала Last Call Performance Festival на 20 март 2023 г. в Лас Вегас. Събитието Dodge Last Call в Лас Вегас също ще бъде отправна точка за новата, електрифицирана глава в историята на марката. Dodge Charger Daytona SRT Concept (вижте изображението) има за цел да представи как ще изглеждат бъдещите електрически "американски мускули".