Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Догодина идва нов Honda Civic Type R

18.10.2021 15:38

Новото поколение на спортиста ще има над триста коня под капака

Honda вече показа единайсетото поколение на своя бестселър Civic, като моделът в момента започва да продажбите си в Щатите. Европейската версия ще дебютира догодина, а през идната година се очаква и наследник на култовата спортна версия Type R.

От замаскираните прототипи на японския атлет личи разширената следа на двата моста, виждат се и сериозно раздути калници. Колелата са с диаметър 20 цола, а иззад джантите се виждат червени спирачни апарати Brembo. Внушителни се очаква да бъдат предната престилка с големи въздуховоди и вентилационните отвори за спирачките.

В задната част се открояват голямо крило и изпускателна система с три накрайника - един голям в средата и два по-малки от двете му страни. Задната броня с дифузор също говори за сериозни мерки по отношение на аеродинамиката.

За задвижването се очаква да отговаря двулитров бензинов турбодвигател с четири цилиндъра - при досегашния модел показателите бяха 320 к.с. и 400 Нм, а при наследника се очаква леко покачване на мощността с около 20 конски сили. Няма и следа от каквато и да било електрификация или хибридизация - това вероятно ще бъде последната Honda, която ще се размине с проявите на "новото нормално". Задвижването отново ще бъде на предните колела през шестстепенна механична трансмисия.


Коментари
comments powered by Disqus