Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Доменикали: Очаквайте изненади догодина

02.09.2013 09:47

Тим-шефът на Ferrari Стефано Доменикали е категоричен, че промените в техническия правилник за 2014 г. ще окажат съществено влияние върху разпределението на силите във Формула 1 и че изненадите са неизбежни.

Последната мащабна промяна в регулациите на Формула 1 влезе в сила през 2009 г. и помогна на Brawn GP да спечели двете титли, въпреки че през миналия сезон предшественикът Honda демонстрира повече от посредствени резултати. Red Bull също направи огромна крачка напред, за да може да спечели впоследствие трите титли при конструкторите и трите при пилотите благодарение на Себастиан Фетел.

Промените в аеродинамиката за следващата година не са толкова съществени колкото през 2009-а, но за сметка на това Формула 1 преминава от 2,4-литрови атмосферни мотори към 1,6-литрови с принудително пълнене и усъвършенствани системи за повторно използване на отделяната при процеса на горене енергия. Ето защо Доменикали е убеден, че изненадите тепърва предстоят.

„Всички водещи отбори са наясно, че ако искат да бъдат на ниво и през 2014 г., трябва максимално рано да пренасочат усилията си (към подготовката на новите автомобили), тъй като това е сложен процес, особено за големите тимове”, коментира тим-шефът на Ferrari Пред официалния сайт на Формула 1. „Предполагам, че ще станем свидетели на големи изненади през следващия сезон. Според мен или поне доколкото си спомням, тези промени, които предстоят, са най-големите, случвали се някога във Формула 1. Важно е да се справиш на ниво с прехода, в противен случай си напълно изгубен.”

Доменикали допълва още, че неговият тим ще прекрати развитието на настоящия автомобил в края на септември, при положение че Алонсо не се доближи до лидера в шампионата Себастиан Фетел.

„Планираме да започнем прехода през септември, тъй като проектът ни за 2014 година е много сложен. В края на септември целият екип ще бъде пренасочен, макар че това зависи и от развитието на шампионата”, завършва Доменикали.

Коментари
comments powered by Disqus