Предсезонната подготовка на българските рали шампиони за 2010 г. Крум Дончев и навигаторът му Петър Йорданов навлиза в решителната си фаза. Екипажът започна серия от интензивни тестове с тренировъчния автомобил. Предстоят изпитания и със състезателния Peugeot 207 S2000. Сезонът в българския шампионат ще бъде открит с рали „Траянови врата“ (14-15 май 2011 г.).
Екипажът Дончев/Йорданов спечели българския рали шампионат през 2010 г. Въпреки успеха и зимната пауза пилотът и неговият навигатор не са преставали да поддържат състезателната си форма. В настоящия момент тяхната предсезонна програма навлиза в решителния си етап с тестове с тренировъчния автомобил. Ще последват и изпитания със състезателния Peugeot 207 S2000 след обстойната му ревизия и подготовка за началото на предстоящия сезон.
В края на април Дончев ще разкрие подробности около програмата си за новия сезон. Засега е ясно, че MABANOL остава водещ спонсор и че се планират участия в европейския шампионат.
„Това, което мога да кажа засега е, че работим по нов проект за целия ни отбор“, обяснява Дончев. „Партньорите, които ни подкрепяха през миналата година в лицето на марката висококачествени немски моторни масла MABANOL, ще продължат работата си с нас. Новостта за предстоящия сезон смятаме да разкрием в края на април.“
„Говорейки конкретно за новия сезон, подготовката ни не е преставала. Наскоро стартирахме и специализирани тестове с тренировъчния автомобил. По състезателния има технически детайли, които предстои да бъдат подобрени, след което започваме изпитания с нея. Конкретно програмата ни за 2011 г. включва участие в националния рали шампионат, а при възможност бихме искали да изпробваме силите си и в няколко кръга от европейския рали шампионат. Наясно съм, че се очертава изключително труден сезон, който обаче очаквам с нетърпение.“
Програмата на Крум Дончев тази седмица включваше и друго специално събитие. Пилотът е съпричастен към инициативите на GLOBUL, целящи намаляване на въздействието от човешката дейност върху околната среда. По тази причина между тренировъчните сесии имаше кратка пауза, по време на която Дончев седна зад волана на новия електромобил Peugeot iOn – една от последните придобивки на мобилния оператор. На навигаторското място пък бе Ясен Гуев, директор корпоративна политика на GLOBUL.
Omega
Дано има нерви да издържи участието си в българския шампионат(ако може да се нарече така)!