Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Доработиха базовия двигател на Mazda CX-5

31.03.2020 10:02

През периода 2017–2019 г. в Европа бяха продадени 194 315 японски кросовъра

През лятото на 2019 г. японците обявиха отзоваването на  автомобилите Mazda 3 от моделната 2019 година, 2018-2019 Mazda 6 и CX-5. Общо около 262 000 автомобила попаднаха в сервизната кампания, а причината беше системата за дезактивиране на половината цилиндри с дефектен модул за управление на хидравликата на клапаните. След това специалистите от Mazda продължиха да въвеждат допълнително технологията за изключване на цилиндрите. Тази система получи и обновеният кросовър Mazda CX-5 с двулитров бензинов двигател Skyactiv-G, който намали емисиите на CO2 с 8%. Засега такива автомобили ще се продават само във Великобритания.

През 2017–2019 г. в Европа бяха продадени 194 315 кросовъра Mazda CX-5, от които 25 000 намериха своите собственици във Великобритания. В САЩ обаче продажбите са много по-сериозни  - 432 730 нови продажби са регистрерани през този период. В Русия 22 500 кросоувъра Х5 се купуват годишно.

Механичната трансмисия на Mazda CX-5 е причината за лошата динамика на автомобила. При такава скоростна кутия ускоряването от 0 до 100 км/ч при версията с предно задвижване отнема 10,3 сек, а при автоматична трансмисия - 9,8 сек.

Преди това бяха сменени всмукателните канали на двигателя Skyactiv-G 2.0, дюзите бяха доработени и налягането на инжектирането беше увеличено, буталата, буталните пръстени и контролния клапан на охладителната система бяха усъвършенствани. А през 2019 г. Mazda CX-5 пренастрои окачването с цел по-голям комфорт.

Друго ограничение е, че версията с мощност 165 к.с.е оборудвана само с шестстепенна ръчна скоростна кутия, въпреки че при 2,5 агрегата системата за дезактивиране на част от цилиндрите е комбинирана с шестстепенна автоматична трансмисия. В гамата от цветове на каросерията се появи новият сив нюанс Polymetal Grey Metallic, а в салона - модифицирана мултимедийна система, която позволява показване на навигационна карта на цял екран и подобрена звукоизолация. В Обединеното кралство Mazda CX-5 се продава с два двигателя по избор (бензинов 2,0 и дизелов 2,2 със 184 к.с. ), а цените варират от 27 030 до 39 085 паунда .

Коментари
comments powered by Disqus