При втория си DS 7 Макрон скромно не пожела максималните 360 к.с.
Обновеният DS 7 едва се появи на пазара, а вече е в автопарка на френския президент Еманюел Макрон. Но не във върховата си версия.
Неотдавна Еманюел Макрон прие на служба като държавен автомобил DS 7 Crossback Élysée. Но тъй като междувременно луксозната марка на Stellantis представи фейслифт модела без допълнението "Crossback", вече не можеха да оставят държавния глава да бъде возен из страната със старата версия. И така, само след девет месеца държавната кариера на предшественика приключва в полза на новия DS 7 Élysée, което прави Macron първия клиент на модернизирания модел изобщо.
Това прилича ли на скромност?
Както при предшественика, междуосието е удължено с 20 сантиметра, увеличавайки общата дължина на автомобила от 4,57 на 4,79 метра. Задължителната броня също е налице в президентския SUV. Интериорът е обогатен от DS с допълнителни екстри, като отделни кожени седалки отзад, таван от алкантара, възможности за безжично зареждане, USB портове и централна поставка за документи. И тук – нищо ново в сравнение с предишното изпълнение. Същото важи и за задвижването. Президентският SUV отново е във вариант E-Tense 4x4 300, въпреки че след обновяването биха могли да предложат върхова версия с 360 к.с. Звучи почти така, сякаш съзнателно се демонстрира скромност – но тогава трябваше да продължат да използват почти идентичния предшественик.
Новости при модернизацията са предимно козметични елементи, като дизайна на джантите и светлинния подпис. Еманюел Макрон не си позволява и революции с цвета – той си остава тъмносин, изпъстрен с многобройни трикольорни елементи и табели „République française“. Сами преценете дали държавната лимузина на германския канцлер Олаф Шолц е по-дискретна или по-показна. В нашата фотогалерия можете да видите както DS 7 Élysée, така и DS 7 Crossback Élysée.
Заключение
Само след девет месеца френският президент Еманюел Макрон сменя служебния си автомобил. DS7 Crossback Élysée се е превърнал в почти идентичен DS 7 Élysée (без „Crossback“). Промените в осъвременения модел са предимно козметични.
Текст: Патрик Ланг
Снимки: Stellantis, DS Automobiles