PSA намалява продажбите с големи отстъпки и с подобни акции, за да укрепи имиджа на марката
Отделянето на марката DS Automobiles от Citroen започна през 2015 г. и все още не е завършено, но е постигната независимост. Само че продажбите на DS през 2017 г. в състава на концерна PSA не са окуражаващи: по целил свят за реализирани 52 860 нови автомобила, което е 38,5% по-малко, отколкото през 2016 г. (85 981 единици). Най-значителен спад в търсенето - 63,1% - е регистриран в Китай и Югоизточна Азия. Следван от Индия и Тихия океан (-45,2%), Европа (-34,1%), Евразия (-20,8%), Близкия изток и Африка (-9.6%). Растеж (+ 21.6%) се наблюдава само в Латинска Америка, но това са само 1304 коли ... Шефът на PSA Group Карлос Таварес обяснява защо не вижда нищо случайно в статистикаата на продажбите.
От флагмана Cross-Cross DS 7 Crossback имат специални очаквания и вече ги оправдава. През първите няколко седмици след началото на продажбите в Европа собствениците вече избраха повече от 4000 автомобила от модела.
"С модела DS 7 Crossback, първият DS, създаден от нулата, започваме нов живот. Ние сме в началото на голямо пътуване. Всяка година ще се появяват нови автомобили и успехът ще дойде с тази последователност ", смята Карлос Таварес.
"Създаването на премиум автомобилна марка изисква време и ние все още я изграждаме. Това е 30-годишен проект, т.е. имаме още 28 години, за да постигнем целите си. Да, миналогодишните продажби бяха разочарование, но бяхме убедени в правилността на нашата дългосрочна стратегия ", каза Таварес. Той обясни, че концернът PSA рязко намалява продажбите с големи отстъпки и с подобни акции, за да укрепи имиджа на престижната марка. Нейната ценова политика сега е правилно изградена. "Качеството на продукта продава автомобила, а DS 7 е точно това, което очаквахме. Нашите търговци на дребно са развълнувани от перспективите и това е само началото ", обобщава топ мениджърът.