Audi e-tron GT quattro се предлага от 101 500 евро, а Audi RS e-tron GT - от 140 700 евро
Нико Розберг ни кани да погледнем зад кулисите на състезанието, което противопоставя новия Audi RS e-tron GT срещу едноместния болид Formula E Audi от производителя от Инголщат преди няколко дни, пилотиран от шампиона в надпреварата сезон 2016/2017 - Лука ди Граси.
Нико Розберг, както знаем, е запален последовател на електрическата мобилност и преди няколко месеца той си предложи един екземпляр на ексклузивния хърватски суперавтомобил Rimac C_Two, задивжван от електрическа система с близо 2000 к.с.
Този път световният шампион от Формула 1 за 2016 г. пое кормилото на новия Audi RS e-tron GT, 100% електрическият модел за великолепно пътуване от производителя от Инголщат и в този случай най-мощния електрически модел на марката до момента. .
Audi RS e-tron GT се задвижва от система , съставена от два двигателя, разположени на всяка ос на автомобила, развиващи на версията RS quattro сумарна мощност 440 kW (598 к.с.) и 830 Нм, и дори 646 к.с. „overboost“. Достатъчно, за да гарантира на немското купе ясно ускоряване и да му позволи да обяви време от 3,3 сек при упражнението от 0 до 100 км / ч (3,1 сек с overboost).
Изправен пред Audi RS e-tron GT, едноместният Formula E Audi от немския производител, управляван от бразилеца Лука ди Граси (официален пилот на Audi в тази дисциплина от встъпителния сезон, състоял се през 2014/2015 г.), има повече мощност от 330 к.с.
Шоуто, организирано в Audi Driving Experience Center в Нойбург, Германия, ще спази всичките си обещания.
Известно е, че немският производител току-що отвори книгата с поръчки за новия си модел. Audi e-tron GT quattro се предлага на френския пазар от 101 500 евро, а Audi RS e-tron GT се предлага от 140 700 евро.