Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дуетът Audi TTS competition plus радва с мощност

24.11.2020 18:23

Увеличават мощността на двулитровия четирицилиндров турбо двигател до 320 к.с.

В процеса на обновяване през 2018 г. моделът на Audi TTS загуби четири "коня" в името на екологичните норми, въпреки че спечели 20 Нм (306 к.с., 400 Нм). Сега тази загуба на мощност е компенсирана. Инголщат представи competition plusTTS купе и роудстър (да не се бърка с едноименния комплект TT). В същото време немците обявиха увеличаване на мощността на двулитровия четирицилиндров турбо двигател до 320 к.с. (въртящият момент остава на нивото от 400 Нм).

Цветовете на каросерията Chronos Grey, Glacier White, Tango Red и Turbo Blue се предлагат за новата версия.

Вариантът TTS competition plus разполага с LED светлини, черни пръстени на Audi на страничните прагове, затъмнено стъкло (купе), червени спирачни апарати, черни 20-инчови джанти със силен гланц, черно статично крило и емблема на Audi в същия цвят на носа и кърмата.

В салона на competition plus купувачът ще види тапицерия от въглеродни влакна, черна кожа от напа с ромбоидни контрастни шевове (червен или син). Същите акценти са добавени към вентилационните дефлекторни пръстени и кожените постелки. Ръчката на трансмисията и воланът са изпълнение в алкантара.

Както и преди, двигателят се подпомага от седемстепенна роботизирана S tronic трансмисия и задвижване на четирите колела. Времето за ускоряванепо каталог от 0 до 100 за купето и роудстъра не е променено: съответно 4,5 и 4,8 сек. Стандартното оборудване включва управляеми амортисьори Audi magnetic ride. Двойката трябва да се продава в Германия преди края на този месец на цена от около 61 000 евро за купето и 63 700 евро за роудстъра. След "плюсовете" модернизацията също ще засегне и "простия" TTS , очевидно, също ще бъдат добавени "коне".

Пакетът Bronze е изобретен от Audi Sport и включва комбинация от цветове Chronos Grey, Glacier White или Mythos Black за каросерията с 20-инчови джанти в бронзов оттенък.

В допълнение, компанията добавя бронзов пакет по избор към списъка с опции както за TTS, така и за TT. Включва "бронзови" колела с пет V-образни спици, еднакви цветни пръстени по праговите , шевове и акценти в бронз и меден в салона , LED светлини и мигачи , аудио система B&O, радиаторна решетка в черен гланц (TT) или матова титаново черно (TTS), хромирани накрайници на изпускателната система (два на TT, четири на TTS). Пакетът струва 6190 евро за TT и 4490 евро за TTS, може да бъде поръчан от пролетта на 2021г.

Коментари
comments powered by Disqus