В Европа хечбекът носи името Space Star, а на някои пазари моделът се нарича Mirage G4
Mitsubishi ще представи обновения хечбек Mirage и седана Attrage в Тайланд на 18 ноември. Сега предницата е изпълнена в стила Dynamic Shield, който олицетворява Mitsubishi, придавайки на компакните автомобили „остър и динамичен“ вид. Компанията похвали, че през фискалната 2018 г. а са продадени 140 000 автомобила. Друга официална информация все още няма.
Моделите близнаци произвеждат в един и същ завод в Тайланд - в Лаем Чабанг. Mirage е в шестото си поколение от 2012 г. а първият Attrage се появи през 2013 г. Дуетът се счита за глобален: в Европа хечбекът носи името Space Star, а на някои пазари моделът с четири врати се нарича Mirage G4.
Промяната на предницата най-вероятно няма да повлияе на силовия блок. Сега Mirage и Attrage са оборудвани с трицилиндров бензинов атмосферен двигател 1,2 (78 к.с., 100 Нм), петстепенна механична трансмисия и вариатор. Задвижването е предно.
Дължината, широчината, височината на модела с пет врати са съответно 3795 × 1665 × 1505 мм, междуосието е 2450. Размерите на седана са 4305 × 1607 × 1515, междуосието - 2550 мм. Днес в Тайланд Mirage струва 467 000-609 000 бата (13 860-16 100 евро), а Attrage - 483 000-613 000 бата (14 360 – 16 220 евро).
И за да не се правят два модела: в индонезийската Джакарта на 12 ноември ще дебютира „новият кросоувър-миниван“ на Mitsubishi. Ясно е, че това е високопроходима версия на микробуса Xpander, който ще се превърне в самостоятелен модел в Югоизточна Азия. Почти няма надежда за задвижване на четирите колела.
Обновяването на дуото Mirage / Attrage ще позволи да бъде отложена промяната на поколенията с три години , след което компактните автомобили ще преминат върху платформата CMF-B, използвана вече от моделите Renault Clio, Captur и Nissan Juke. Името Colt вероятно ще влезе в употреба. Но това може да стане само при благоприятно развитие на нещата, докато перспективите сега са мрачни. Оперативната печалба през първото полугодие падна с 82% (до 10,2 млрд. йени), продажбите намаляха с 3,5% (до 1,13 трилиона). Спад на търсенето се наблюдава в Северна Америка, Австралия и Индонезия, а ръстът се забелязва само в Тайланд, Виетнам и Япония. Бягайки от кризата, много автомобилни производители вече съкращават компактните модели в гамата си.