Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dunlop представя нови размери от победителя в MXGP

13.01.2016 10:00

Geomax MX32 и MX52 скоро ще бъдат налични и като 18-цолови задни гуми

Линията гуми на Dunlop Geomax® се радва на поразителен успех още от пускането й на пазара.  През 2015 година в сериите на световния шампионат по мотокрос Шон Симпсън, Гутие Паулин и Раян Вилопото използваха гуми Dunlop Geomax, за да спечелят MXGP. В редиците на професионлистите в САЩ Geomax MX32 и MX52 печелиха всеки суперкрос и мотокрос национален шампионат 4 години подред.

Сега има нови добри новини за състезателите по мотокрос: Geomax MX32 и MX52 скоро ще бъдат налични и като 18-цолови задни гуми.

„Имахме запитвания от офроуд мотоциклетисти, които искат същото представяне от своите 19-цолови задни гуми Geomax MX, като 18-цоловите гуми от успешните състезания на MXGP, затова от януари 2016 година 18-цоловите размери ще бъдат налични“, коментира Анди Марфлийт, маркетинг мениджър на Dunlop Motorcycle за Европа, Близкия изток и Африка.

Новото име на MX32

„Като част от това разширяване на гамата, ние сменихме и името на гумите Geomax MX32. Поради това Dunlop Geomax MX32 вече е Geomax MX3S. Добавянето на “S” показвва, че гумата е предназначена за мека до междинна употреба. Въпреки това, само името е променено, това е същата гума, която спечели редица шампионати, и сега е налична за повече мотоциклетисти с 18-цоловите си размери.“
 
Geomax MX52 ще се предлага в 100/100-18 и 110/100-18, и освен тези размери Geomax MX3S също ще бъде налична в 120/90-18. И двте гуми разполагат с една и съща технология, която ги направи известни в професионалните и аматьорските състезания, като и двете гуми са се доказали в Световния шампионат с редица мотори, включително KTM, Kawasaki и Honda.


•    Geomax MX3S е предназначена от меки до средни терени, докато MX52 превъзхожда на средни и твърди терени.
•    Отлично сцепление при голямо разнообразие на терена, благодарение на технологията block-within-a-block tread knobs - подредба на протектора "блок в блок".
•    Повишена управляемост и подобрена стабилност на протектора, постигнати чрез повече гъвкавост и повишена устойчивост срещу откъртване на грайфер, чрез вдлъбнат дизайн на каркаса.
•    Отлично поглъщане на неравностите чрез амортизираща каучукова смес на страничната стена и вдлъбнат дизайн на каркаса, който поема отскачането, действайки като компонент от окачването, така че гумата да може по-добре да следва повърхността на терена.
•    Дирекционален дизайн на предната гума, осигуряващ подобрено сцепление и усещане в завоите.

Коментари
comments powered by Disqus