Geomax MX32 и MX52 скоро ще бъдат налични и като 18-цолови задни гуми
Линията гуми на Dunlop Geomax® се радва на поразителен успех още от пускането й на пазара. През 2015 година в сериите на световния шампионат по мотокрос Шон Симпсън, Гутие Паулин и Раян Вилопото използваха гуми Dunlop Geomax, за да спечелят MXGP. В редиците на професионлистите в САЩ Geomax MX32 и MX52 печелиха всеки суперкрос и мотокрос национален шампионат 4 години подред.
Сега има нови добри новини за състезателите по мотокрос: Geomax MX32 и MX52 скоро ще бъдат налични и като 18-цолови задни гуми.
„Имахме запитвания от офроуд мотоциклетисти, които искат същото представяне от своите 19-цолови задни гуми Geomax MX, като 18-цоловите гуми от успешните състезания на MXGP, затова от януари 2016 година 18-цоловите размери ще бъдат налични“, коментира Анди Марфлийт, маркетинг мениджър на Dunlop Motorcycle за Европа, Близкия изток и Африка.
Новото име на MX32
„Като част от това разширяване на гамата, ние сменихме и името на гумите Geomax MX32. Поради това Dunlop Geomax MX32 вече е Geomax MX3S. Добавянето на “S” показвва, че гумата е предназначена за мека до междинна употреба. Въпреки това, само името е променено, това е същата гума, която спечели редица шампионати, и сега е налична за повече мотоциклетисти с 18-цоловите си размери.“
Geomax MX52 ще се предлага в 100/100-18 и 110/100-18, и освен тези размери Geomax MX3S също ще бъде налична в 120/90-18. И двте гуми разполагат с една и съща технология, която ги направи известни в професионалните и аматьорските състезания, като и двете гуми са се доказали в Световния шампионат с редица мотори, включително KTM, Kawasaki и Honda.
• Geomax MX3S е предназначена от меки до средни терени, докато MX52 превъзхожда на средни и твърди терени.
• Отлично сцепление при голямо разнообразие на терена, благодарение на технологията block-within-a-block tread knobs - подредба на протектора "блок в блок".
• Повишена управляемост и подобрена стабилност на протектора, постигнати чрез повече гъвкавост и повишена устойчивост срещу откъртване на грайфер, чрез вдлъбнат дизайн на каркаса.
• Отлично поглъщане на неравностите чрез амортизираща каучукова смес на страничната стена и вдлъбнат дизайн на каркаса, който поема отскачането, действайки като компонент от окачването, така че гумата да може по-добре да следва повърхността на терена.
• Дирекционален дизайн на предната гума, осигуряващ подобрено сцепление и усещане в завоите.