Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Два нови двигателя за VW Polo и Golf

14.05.2009 11:29 1
1
2571845685

На 30-ия виенски симпозиум за двигатели VW ще представи два нови агрегата с намален работен обем. 1,2-литровият TSI ще генерира 105 к. с. благодарение на принудителното пълнене, а 1,6-литровият TDI ще предлага мощност в диапазона 75 – 105 к. с.

С този подход германският концерн отново залага на даунсайзинга, защото вярва в потенциала на моторите с вътрешно горене. „Потенциалът на двигателите с вътрешно горене не е изчерпан. С новите 1,2 TSI и 1,6 TDI продължаваме последователно редуцирането на обемите”, обяснява шефът на отдела „Разработка на агрегати” д-р Йенс Хадлер.

1,2-литровият TSI, който залага на нова разработка в процеса на изгарянето, развива мощност от 105 к. с. благодарение на турбокомпресора. Максималният въртящ момент от 175 Нм се достига още при 1500 оборота. Новите двигатели на VW са с олекотена конструкция. Леглата на коляновия вал са например от алуминий. Другата посока, в която са работили техниците, е намаляването на загубите при триене.

Новият двигател може да се куплира с механична 6-степенна предавателна кутия или с автоматичната 7-степенна DSG.

Новият 1,6-литров TDI ще се предлага с три различни мощности

Вторият нов двигател ще се използва като базов във VW Polo и VW Golf. При Polo ще генерира 75 к. с. Другите две изпълнения ще предлагат 90 и 105 к. с.

Инженерите са редуцирали загубите при триене и в дизеловия двигател, който отговаря на европейската норма Euro 5. Всички агрегати са с подобрени динамични показатели, като същевременно имат по-нисък разход и по-ниски емисии на вредни вещества.

Polo или Golf ще се предлагат с новите мотори още тази година.

Коментари

Адолф Грубер
Браво!

comments powered by Disqus