Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двигателите на Renault започнаха да гърмят един след друг

29.01.2014 18:14 4
4
2571896325

Световните шампиони от Red Bull имаха проблеми и по време на втория ден от тестовете, като причината за това бяха двигателите на Renault. Дженсън Бътън изведе McLaren в челото, след като завърши на половин секунда пред Кими Райконен (Ferrari).

Себастиан Фетел изкара едва двайсетина минути на пистата вчера, след като технически проблеми с новия автомобил на Red Bull му попречиха да се включи пълноценно в първия ден от предсезонните тестове на "Херес". Днес кошмарът за световния шампион продължи с пълна сила. Повреда в ERS ограничи програмата му едва до осем обиколки, в резултат на което Фетел завърши на последна позиция.

Проблемите на Red Bull едва ли щяха да предизвикат толкова сериозен отзвук, ако не бяха гръмналите двигатели на Caterham и Toro Rosso. И двата тима използват задвижващи системи на френския производител, който явно изостава в развитието на своя хибриден V6 турбо спрямо конкурентите Mercedes и Ferrari.

Що се отнася до двигателите, на този етап Mercedes се очертава като фаворит. Дженсън Бътън (McLaren) записа най-бързата обиколка днес, а Нико Розберг (Mercedes) натрупа най-голям километраж. Заводският пилот на Mercedes единствен работеше в дълги серии, като завърши деня с цели 97 тура. Розберг остана четвърти, на секунда и половина зад лидера, но и записа най-бързата си обиколка със стандартните твърди гуми на Pirelli, докато Бътън използваше медиум при рекордния си опит.

Кими Райконен отново бе на ниво и изведе Ferrari на втора позиция. Челната тройка допълни Валтери Ботас (Williams), който обаче избра специалните меки гуми, които Pirelli подготви за тестовете на "Херес", така че резултатът му не е показателен за разпределението на силите.

Тестовете на "Херес" ще продължат до петък, но за Себастиан Фетел те вече приключиха. Даниел Рикардо ще замени световния шампион утре и ще се опита да навакса времето, което Red Bull изгуби заради техническите проблеми с RB10. 

Коментари

Станислав
Фен Формула съгласен съм с Вас!

Фен Формула
До MZ. От коментара ти става ясно че не си много в час. Производителите на мотори са били доста във формулата но една от най постоянните фирми за мотори са Ферари и Рено. Така че нека пристрастността ти не те тласка към глупави коментари.

MZ
Гърмят и още как, през последните години най-много технически проблеми имат въпросните мотори. Добрата аеродинамика, пилоти и Ейдриън Нюи ги направиха шампиони.

AZ
Моторите не гърмят. Отразете нещата коректно. А мерцедес наистина са фаворити....но само в тестовете...И тази година ще е както преди – шампион ще бъде болид задвижван с двигател RENAULT!

comments powered by Disqus