Световните шампиони от Red Bull имаха проблеми и по време на втория ден от тестовете, като причината за това бяха двигателите на Renault. Дженсън Бътън изведе McLaren в челото, след като завърши на половин секунда пред Кими Райконен (Ferrari).
Себастиан Фетел изкара едва двайсетина минути на пистата вчера, след като технически проблеми с новия автомобил на Red Bull му попречиха да се включи пълноценно в първия ден от предсезонните тестове на "Херес". Днес кошмарът за световния шампион продължи с пълна сила. Повреда в ERS ограничи програмата му едва до осем обиколки, в резултат на което Фетел завърши на последна позиция.
Проблемите на Red Bull едва ли щяха да предизвикат толкова сериозен отзвук, ако не бяха гръмналите двигатели на Caterham и Toro Rosso. И двата тима използват задвижващи системи на френския производител, който явно изостава в развитието на своя хибриден V6 турбо спрямо конкурентите Mercedes и Ferrari.
Що се отнася до двигателите, на този етап Mercedes се очертава като фаворит. Дженсън Бътън (McLaren) записа най-бързата обиколка днес, а Нико Розберг (Mercedes) натрупа най-голям километраж. Заводският пилот на Mercedes единствен работеше в дълги серии, като завърши деня с цели 97 тура. Розберг остана четвърти, на секунда и половина зад лидера, но и записа най-бързата си обиколка със стандартните твърди гуми на Pirelli, докато Бътън използваше медиум при рекордния си опит.
Кими Райконен отново бе на ниво и изведе Ferrari на втора позиция. Челната тройка допълни Валтери Ботас (Williams), който обаче избра специалните меки гуми, които Pirelli подготви за тестовете на "Херес", така че резултатът му не е показателен за разпределението на силите.
Тестовете на "Херес" ще продължат до петък, но за Себастиан Фетел те вече приключиха. Даниел Рикардо ще замени световния шампион утре и ще се опита да навакса времето, което Red Bull изгуби заради техническите проблеми с RB10.
Станислав
Фен Формула съгласен съм с Вас!
Фен Формула
До MZ. От коментара ти става ясно че не си много в час. Производителите на мотори са били доста във формулата но една от най постоянните фирми за мотори са Ферари и Рено. Така че нека пристрастността ти не те тласка към глупави коментари.
MZ
Гърмят и още как, през последните години най-много технически проблеми имат въпросните мотори. Добрата аеродинамика, пилоти и Ейдриън Нюи ги направиха шампиони.
AZ
Моторите не гърмят. Отразете нещата коректно. А мерцедес наистина са фаворити....но само в тестовете...И тази година ще е както преди – шампион ще бъде болид задвижван с двигател RENAULT!