Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двигателят на Ferrari е бил с 68 к.с. повече от Mercedes

30.07.2020 13:52
Двигателят на Ferrari е бил с 68 к.с. повече от Mercedes

Това твърди босът на германците в интервю за auto motor und sport

Mercedes спечели шестата си поредна титла при конструкторите, а Люис Хамилтън отново остана без конкуренция при пилотите през миналия сезон. Успехите на Сребърните стрели обаче съвсем не дойдоха лесно, след като Ferrari имаше огромно предимство на високоскоростните трасета благодарение на по-мощния си двигател.

Тази година обаче ситуацията е коренно различна. Поредицата от директиви на ФИА и затягането на процедурите, които контролират дебита на горивото, вкараха Скудерията в трета глуха. Задвижващата система на Ferrari видимо загуби мощност и SF1000 не е пряк конкурент на автомобила на Mercedes. Същевременно германците направиха огромна крачка напред в развитието на своя двигател.

„Не знам как останалите гледат на силните и слабите си страни, но мога да говоря за нас“, коментира Тото Волф в интервю за auto motor und sport.

“Ferrari ни притискаха толкова здраво миналата година заради двигателя и ние трябваше да поемем в друга посока, за да намерим повече мощност.“

„Сътрудничеството между Бриксуърт и Бракли бе изключително силно. Двата департамента работиха много здраво и намериха оптималния баланс между аеродинамика и мощност."

"От друга страна съотношението аеродинамично притискане и челно съпротивление е изключително добре балансирано при настоящия автомобил. Имаме добро сцепление в почти всички типове завои, макар че виждаме и някои леки пропуски в бавните."

"В определени състезания миналата година изоставахме с 50 кВт (68 к.с.) като максимална мощност. И тогава се появи следният въпрос. „Колко повече мощност трябва да намерим?“

"Това може да се реализира единствено посредством двигателя с вътрешно горене. Всички останали зони са ограничени! Обърнахме внимание дори и на най-малкия детайл. И не се задоволихме само с няколко конски сили.“

Резултатите от активната развойна дейност на Mercedes са повече от видими. Само три кръга след началото на сезона е ясно, че германците отново ще са номер едно при конструкторите и че световен шампион при пилотите ще бъде или Люис Хамилтън, или Валтери Ботас.

Коментари
comments powered by Disqus