Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двигателят на Ferrari е претърпял най-много промени

17.03.2016 19:47
Двигателят на Ferrari е претърпял най-много промени

Екипът на Ferrari е използвал най-много от позволените за развитието на задвижващата система жетони. Изненадващо Renault е на последна позиция в условната класация.

Четирите производителя на двигатели разполагат с по 32 жетона за 2016 година, като те трябва да бъдат изразходвани преди края на сезона. Тяхната цел е да бъдат ограничени разходите за развитие, като се лимитират промените по хардуера, но същевременно производителите да имат възможност да наваксат изоставането си и силите да бъдат равномерно разпределени.

Mercedes има най-голямо предимство в сферата на задвижващите системи и въпреки това германците са изразходвали 19 жетона преди Гран при на Австралия. В опита си да наваксва изоставането си обаче Ferrari е начело в своеобразната класация с цели 23 жетона.

Двата производителя, които срещат най-сериозни затруднения при развитието на своите двигатели, изненадващо са използвали най-малко жетони. Honda се е ограничила до 18, а Renault - само до 7, което означава, че французите планират мащабна развойна дейност в рамките на сезона.

Изразходвани жетони:

 

  • Ferrari 23 (9 оставащи)
  • Mercedes 19 (13 оставащи)
  • Honda 18 (14 оставащи)
  • Renault 7 (25 оставащи) 

 

Коментари
comments powered by Disqus