Франсоа Дювал си осигури участие и в последните два старта за сезона – рали „Япония” и „Уелс”.
По първоначална програма белгиецът трябваше да кара за Stobart в Каталуня и Корсика през октомври. Заради слабата форма, в която се намира Яри-Мати Латвала, босът на M-Sport Малкълм Уилсън избра Дювал за негов заместник в екипа на BP-Ford за двете асфалтови състезания. С тях календарът на бившия заводски пилот на Ford и Citroen трябваше да приключи. Благодарение на основния си спонсор – Стевен Вергал, и неговата строителна компания Structo, Дювал си гарантира бюджет са стартовете в Япония и Уелс.
„Това е чудесна новина”, коментира Дювал. „Стевен махна с вълшебната пръчица и ето, договори се с Малкълм да завърша сезона. Сигурен съм, че мога да се представя добре в оставащите четири състезания до края на годината. За Испания и Корсика вече имаме уговорени тестове. Искам автомобилът да е максимално добре подготвен. Знам, че мога да вярвам на Кристиан Лорио (техническият директор на Ford)”.
Дювал допълва, че няма търпение отново да застане зад волана и да се реваншира за отпадането си в предпоследния етап на рали „Нова Зеландия”, където се движеше стабилно пети. „В Нова Зеландия си позволих да изгубя концентрация, когато видях, че Яри-Мати Латвала е отпаднал. Но мога да ви уверя, че вече съм напълно готов отново да вляза в автомобила и да продължа напред.”
Все още няма официално потвърждение, но не е изключено за догодина Дювал да си осигури пълна програма в Световния рали шампионат. С кой отбор обаче, можем само да гадаем.