Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дювал възроди мечтите на OMV Kronos Citroen

20.08.2007 16:08

Представянето на Франсоа Дювал, новият пилот на OMV Kronos, бе най-приятната изненада през изминалия уикенд в Германия. Бившият заводски пилот на Citroen завърши втори и демонстрира, че Xsara WRC все още има потенциал да се съревновава с новия рали представител на френската мака C4 WRC.

Радостта в екипа на OMV Kronos след финала на рали „Германия” е напълно основателна. Дювал се пребори по феноменален начин за второто място, след като спечели всички пет етапа в последния ден от надпреварата и постави Маркус Грьонхолм под такова напрежение, че финландецът се завъртя във финалната скоростна отсечка и се смъкна от втора на четвърта позиция. Не по-малко впечатляващи бяха и петъчните резултати на белгиеца. Той единствен успя да удържи устрема на Себастиен Льоб и в края на деня оглавяваше временното класиране с аванс от 1,3 секунди спрямо настоящия световен шампион.

Две завъртания в събота на практика изхвърлиха Дювал от битката за челото, тъй като той се смъкна до четвъртото място. Но въпреки това 26-годишният пилот не върна газта, а напротив – изпревари успешно Мико Хирвонен и притисна сериозно временния водач при пилотите Маркус Грьонхолм, който се движеше втори. Така се стигна до последния ден, в който представителят на OMV Kronos спечели всички пет етапа и принуди финландеца да сгреши фатално броени километри преди финала.

„Опитахме всичко в последния ден и успяхме. Битката до последния километър бе страхотно забавление. С второто място при завръщането ми зад волана на Xsara WRC направих хетрик – през 2004 и 2005 година също завърших втори в Германия. Какво повече, аз съм единственият пилот, който не е представител на фирмените отбори и се е качвал на подиума. Това е прекрасно постижение за целия екип на OMV Kronos Citroen.”

Въпреки отпадането на Манфред Щол по време на деветия етап заради повреда в двигателя OMV Kronos Citroen World Rally Team спечели цели осем точки в битката при производителите.

„Изключително сме доволни. Второро място е страхотен успех за всеки един частен тим. Най-прекрасното е, че подиумът се оказа постижима цел. Манфред отпадна по твърде нещастен начин, особено с оглед на конкурентните времена, които постигна в началото на втория ден. На прав път сме и може да се чувстваме напълно уверени за предстоящите състезания. Очаквам Манфред да бъде много силен в Нова Зеландия”, коментира Марк Ван Дален, ръководител в OMV Kronos Citroen World Rally Team.

по материали на OMV Kronos Citroen

Коментари
comments powered by Disqus