Световният шампион във Формула 1 от 2009 г. застана зад волана на Lotus Emira First Edition
Той вече беше зад волана на британския спортен автомобил по време на официалното му представяне в Хетел миналия месец, ето го отново на пистата: по повод Седмицата на автомобилите в Монтерей Дженсън Бътън направи няколко обиколки на пистата Laguna Seca с новия Lotus Emira.
Световният шампион във Формула 1 от 2009 г. застана зад волана на Lotus Emira First Edition на калифорнийската писта, по време на Деня на пистата, организиран като част от Седмицата на автомобилите в Монтерей, където Lotus присъства с Emira, който направи своя страхотен динамичен дебют от другата страна на Атлантика както и екземпляр от електрическия хиперавтомобил Evija, облечен за случая в уникална ливрея, отдавайки почит на Lotus Type 99T, с който Айртон Сена спечели Гран при на Детройт през 1987 г.
Така Дженсън Бътън пилотира Emira между две негови задължения с марката Radford, като той допринася за екпанзията й заедно с тримата си партньори - Марк Стъбс, Ант Анстед и Роджър Беле. Radford всъщност осъществяна съвместна кауза с Lotus по време на Седмицата на автомобилите в Монтерей 2021, където Radford Type 62-2 (двуместно купе, което отдава почит на Lotus Type 62, участвал в състезанието през 1969 г.) е изложено заедно с моделите Lotus в рамките на The Quail: A Motorsport Gathering.
Lotus наистина участва в разработването на Radford Type 62-2, който се задвижва от 3,5-литров агрегат Toyota V6, който също присъства в новия Lotus Emira. Този двигател развива 430 к.с. Emira разполага с мощност, варираща от 360 до 400 к.с. в зависимост от избрания двигател (3,5-литров V6, доставен от Toyota, или 2,0-литров четирицилиндров турбо i4, разработен в сътрудничество с AMG).
Дженсън Бътън очевидно оцени високо тези няколко обиколки на калифорнийската писта зад волана на модел, кята остана особено доволен от неговите звуци.