Във Франкфурт големите производители представиха толкова прототипи с електрическо задвижване, че класическите машини с ДВГ бяха рядкост, а не екомобилите. Ето защо немската компания e-Wolf чинно изчака еуфорията около най-големия автомобилен салон за годината да утихне, за да публикува първите официални визуализации на e2.
Първият проект на e-Wolf е едноместният прототип e1, който благодарение на олекотената конструкция (общата му маса е 500 кг) и електромотора с максимална мощност от 110 кВт, ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от пет секунди и достига максимална скорост от 230 км/ч. Вторият е далеч по-амбициозен, поне що се касае до стилистиката.
е2 споделя множество общи характеристики с Ferrari Enzo, особено в предната част. Очевидни са и забежките към Lamborghnini Reventon и Estoque, като концептуалният Spada Codatronca също не е пренебрегнат. За разлика от всички тези спортни модели обаче, двуместният e2 работи изцяло на електричество. Четири електромотора с максимална мощност от по 100 кВт (134 к. с.) задвижват независимо всяко от колелата, като комбинираният въртящ момент достига 1000 Нм.
На хартия литиево-йонната батерия на e2 гарантира автономен пробег от 300 километра и може да бъде заредена за половин час (вероятно става дума за бързия цикъл, който обикновено дава около 80% заряд и използва промишлен ток). Тези показатели обаче звучат твърде оптимистично на фона на настоящите технологии.
Първият e2 ще се появи през 2011 г. Ако се съди по цената на e1 (150 000 евро), двуместният спортист едва ли ще бъде за простосмъртните.