Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Един двигател за четири състезания през 2010 година

19.10.2007 14:10

Производителите във Формула 1 са изпратили до ФИА предложение за промени в регулациите относно двигателите, което да влезе в сила през 2010 година.

Представителите на BMW, Ferrari, Honda, Mercedes-Benz, Renault и Toyota са постигнали съгласие относно правилата, които ще определят разработките на двигателите за 2010 година и нататък. Предложението е съгласувано с амбицията на ФИА за по-високи екологични изисквания към спорта, но и цели намаляване на разходите за участниците в най-комерсиалната автомобилна надпревара.

Основната идея е да не се разработват нови двигатели за 2011 година, а настоящата концепция да се запази до 2013-а, но при положение че системите за регенериране на енергия и ограниченията върху горивото се отложат за сезон 2010. Един агрегат ще се използва в четири състезания.

Спортният директор на BMW д-р Марио Тайсен потвърди, че предложението е подписано от всички представители на производителите на двигатели и е изпратено до ФИА за одобрение. „Предложението на производителите пое към ФИА миналата седмица. Все още обаче нямаме отговор“, коментира Тайсен, цитиран от autosport.

Техническият директор в отдел „Двигатели“ на Toyota F1 Лука Марморини изрази надеждата си, че предложенията ще удовлетворят ръководния орган на Формула 1. „Това е добър компромис. Той реализира целите на ФИА. Опцията двигателите да се използват в минимум четири състезания ще е от полза за независимите отбори, ще намали драстично разходите и ще запази Формула 1 на върха в моторните спортове. Надявам се ФИА да приеме позицията ни.“

Ако Международната автомобилна асоциация одобри проекта, той ще влезе в сила през 2010 година. Производителите са съгласни да приемат радикални промени в регулациите за сезон 2013, ако ФИА приеме предложението.

Коментари
comments powered by Disqus