Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Един двигател за три състезания: Дали?

14.01.2009 12:23

В рамките на сезона всеки пилот ще има право да използва максимум осем двигателя. Първоначално промяната в правилника, чиято цел е да се ограничат разходите в тази област, се тълкуваше като увеличаване ресурса на единицата от две на три състезания. Дали е така наистина?

Точка 28.4а в спортния правилник на ФИА за сезон 2009 гласи: „Всеки пилот има право да използва не повече от осем двигателя в рамките на шампионата. Ако даден пилот използва повече от осем двигателя, ще получава наказание от десет места назад на стартовата решетка за всяко състезание, в което е използван допълнителен двигател.“

Това означава, че през новия сезон няма да се налага пилотите да разчитат на един мотор в три последователни състезания. За тежки относно двигателите стартове като Гран при на Италия и Гран при на Белгия например, всички ще имат право да оборудват автомобилите си с нови единици, стига бройката от осем за сезон да не бъде надхвърлена.

Друг интересен факт е, че наказанията ще започнат да "валят" в края на сезона, когато лимитът бъде изчерпан. Също така на теория всеки пилот има право да използва един двигател в квалификацията и друг в самото състезание, без да бъде наказван.

По отношение на скоростните кутии обаче изменения в правилника няма. Всяка единица трябва да има ресурс за минимум четири последователни състезания.

Коментари
comments powered by Disqus