Едва ли има много собственици на Aston Martin DB9, които не са доволни от своя автомобил. Въпреки това последният проект на Edo Competition е базиран именно върху този модел и трансформацията му в DBS.
В заводската си версия 5,9-литровият V12 на DB9 генерира 470 к.с., но след намесата на Edo Competition пиковата мощност достига 550, което е с 40 к.с. повече спрямо DBS. Оптимизацията на силовия тракт е реализирана посредством препрограмирания блок за управление, спортния въздушен филтър и новата изпускателна система, оборудвана с клапан за промяна в тембъра на звука.
Оптичните промени засягат новия преден капак, раздутите прагове, както и карбоновия дифузор. Окачването също е ревизирано, като освен регулируемите амортисьори, Edo Competition предлага като опция и спортни пружини с 30 мм по-ниски от стандартните. Спирачната система пък може да се похвали с шестбутални моноблок апарати за предната ос и 405-милиметрови дискове, като за задните колела аналогичните компоненти са четирибутални и 380-милиметрови.
Пакетът на Edo Competition се завършва от 21-цоловите трикомпонентни колела с гуми на Continental (255/30 ZR 21 и 295/25 ZR 21), кожената тапицерия и карбоновите апликации в интерирора.
Програмата на Edo Competition за Aston Martin DB9 е по поръчка на неназован руски клиент. Не е ясно дали германците ще я предлагат впоследствие като сериен продукт.