Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Edo Competition Aston Martin DB9: Прероден в DBS

21.06.2010 13:33

Едва ли има много собственици на Aston Martin DB9, които не са доволни от своя автомобил. Въпреки това последният проект на Edo Competition е базиран именно върху този модел и трансформацията му в DBS.

В заводската си версия 5,9-литровият V12 на DB9 генерира 470 к.с., но след намесата на Edo Competition пиковата мощност достига 550, което е с 40 к.с. повече спрямо DBS. Оптимизацията на силовия тракт е реализирана посредством препрограмирания блок за управление, спортния въздушен филтър и новата изпускателна система, оборудвана с клапан за промяна в тембъра на звука.

Оптичните промени засягат новия преден капак, раздутите прагове, както и карбоновия дифузор. Окачването също е ревизирано, като освен регулируемите амортисьори, Edo Competition предлага като опция и спортни пружини с 30 мм по-ниски от стандартните. Спирачната система пък може да се похвали с шестбутални моноблок апарати за предната ос и 405-милиметрови дискове, като за задните колела аналогичните компоненти са четирибутални и 380-милиметрови.

Пакетът на Edo Competition се завършва от 21-цоловите трикомпонентни колела с гуми на Continental (255/30 ZR 21 и 295/25 ZR 21), кожената тапицерия и карбоновите апликации в интерирора.

Програмата на Edo Competition за Aston Martin DB9 е по поръчка на неназован руски клиент. Не е ясно дали германците ще я предлагат впоследствие като сериен продукт.

Коментари
comments powered by Disqus