Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Edo MC12 Corsa: Освобождаване под гаранция

13.08.2007 17:08

По време на световния GT-шампионат на FIA Maserati MC12 GT1 остави зад себе си всички свои конкуренти. Сега немското тунинг ателие Edo е взело решение в полза на ограничено до дванадесет екземпляра издание на MC12 Corsa.

Edo MC12 Corsa тежи около 400 килограма по-малко от базовия MC12 (1 150 кг вместо 1531 кг), което при мощност от 755 конски сили резултира в изключително отношение от 1,5 килограма за всяка конска сила. Не е учудващо, че такива стойности водят до граничещо с „телесна повреда” ускорение от около три секунди от 0 до 100 км/ч и максимална скорост далеч над 300 км/ч.


Под капака Edo са оставили шестлитровия двандесетцилиндров двигател непокътнат, но пък са насочили вниманието си към изпускателната система, която е изцяло нова. Реконструираната уредба позволява регулиране на издавания звук посредством електронно управление на клапаните и дистанционен контрол. Нейното присъствие издават двойните накрайници с диаметър от невиждани 100 милиметра.


За да бъде оптимизирано спирането при студени спирачки, Edo Competition залага на спортна спирачна система с 396-милиметрови каремични дискове на предните колела и 360-милиметрови на задните, както и на специално за автомобила изработени накладки.

 
Удоволствие на пистата за 1,2 милиона евро


За да бъде абсолютно неоспорима състезателната натура на MC12 Corsa, спортното окачване на фирмата KW позволява промяна в настройката на амортисьорите, като по този начин се адаптира тяхната чувствителност към състезателното трасе. Колелата отпред са с размери 10х19, на задния мост достигат 13х20, а гумите са съответно 265/35 и 335/30.


Тъй като MC12 Corsa подтиква към криминалнит прояви и властите му нямат пълно доверие, Edo се се захванали да полират имиджа му и направят необходимото, за да получи разрешение за движение в автомобилната мрежа на ЕС...


И без друго бързият Corsa е скъпо удоволствие, което малцина биха могли да си позволят, тъй като цената му доближава 1,2 милиона евро.

Коментари
comments powered by Disqus