Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екълстоун: Не искам нови двигатели

17.03.2011 14:43 1
1
2571887606

Интересът към Формула 1 ще спадне значително, ако през 2013 г. плановете за нов турбодвигател бъдат реализирани, смята Бърни Екълстоун.

„Аз съм анти, анти, анти, анти въвеждането на малък четирицилиндров мотор“, коментира босът на Формула 1 пред австралийското подразделение на Associated Press. „Не се нуждаем от него, ако пък е толкова важен, то това е за другите състезателни автомобили. Останалото е пиар, няма нищо общо със света на Формула 1. Тези промени ще струват ужасно много на спорта. Сигурен съм, че и промотърите ще загубят голяма част от публиката си, сигурен съм, че ще изгубим и телевизията.“

Екълстоун допълва, че по този въпрос е в конфликт с президента на ФИА Жан Тод, който е един от основните поддръжници на 1,6-литровите турбодвигатели.

"Той не е промотър и той не продава Формула 1. Ако трябва да съм искрен, по въпроса с двигателите сме скарани с Жан. Не виждам никакъв смисъл от това (промяната в двигателите). Имаме KERS и това трябваше да реши проблема със зеления статут на Формула 1, а сега излиза нещо ново.“

70-годишният британец е на мнение, че звукът на новите двигатели ще отдръпне публиката от спорта.

„Срещал съм се с всякакви хора от цял свят – спонсори, промотъри и журналисти и смея да твърдя, че нещата, които са наистина важни за Формула 1, са две. Първото е Ferrari, а второто е шумът. Хората обожават и се вълнуват наистина от звука на тези двигатели. Попитайте някого, който е за първи път на състезание, какво му е харесало най-много и той със сигурност ще ви отговори: „Шумът!“.“

„Заведох няколко руски бизнесмени в Сингапур и после се срещнах с тях в Русия – това беше първото им състезание и аз попитах какво ги е впечатлило най-много. Не съм мислил преди за шума, а те казаха, че това е най-важното, че е невероятно и те пленява на момента. Може да звучи странно, но шумът впечатлява още повече жените, те го обожават“, завършва Екълстоун.

Коментари

Анонимен
И ние, феновете, сме против, Бърни !

comments powered by Disqus