Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екълстоун: Трябват ни атмосферни V8 с 1000 коня

16.04.2015 20:01
Екълстоун: Трябват ни атмосферни V8 с 1000 коня

Бърни Екълстоун отново възропта срещу настоящите задвижващи системи във Формула 1. Атмосферните V8 с максимална мощност около 1000 к.с. са бъдещето на спорта според боса на шампионата.

84-годишният Екълстон никога не е бил привърженик на новите задвижващи системи и е използвал всеки един удобен момент, за да ги критикува. Безинтересните състезания от началото на сезона му предоставиха още една възможност и той запя старата песен на нов глас. 

"Трябва отново да започнем да използваме двигатели, които са много по-евтини и трябва да го направим във възможно най-кратки срокове", коментира Екълстоун за Gazzetta dello Sport. 

"Ако се върнем към атмосферните двигатели, комбинирани с KERS, като въведем съответните ограничения, ще намалим драстично разходите. Това ще е от полза за тези, които сега се състезават във Формула 1, както и за тези, които обмислят да се включат в шампионата. Трябва да модифицираме старите V8, да увеличим работния им обем и да достигнем максимална мощност от около 1000 к.с. Хората ще се върнат на пистата, шоуто отново ще е налице, спонсорите пак ще проявят интерес."

Според Екълстоун преходът към хибридните задвижващи системи е довел до спада на интереса към Формула 1.

"Формула 1 не е само технология. Формула 1 е и шоу. Трябва да мислим за тези, които купуват билетите, които са на трибуните и искат да наблюдават истински спортен спектакъл. Парите правят състезанията. Публиката плаща за билетите си, организаторите печелят и плащат на нас. После тези пари, заедно с приходите от телевизионните права, отиват при отборите. Ако телевизионният интерес спадне, ако зрителите намалеят, тогава вече проблемът е сериозен", завършва Екълстоун.

Следващата съществена промяна на техническия правилник във Формула 1 е планирана за 2017 година.

Коментари
comments powered by Disqus