Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екипът на Spyker е доволен от старта на F8-VII въпреки неудачите на Сутил

08.02.2007 10:02

Екипът на Spyker завърши двудневния шейкдаун на F8-VII на пистата „Силвърстоун“ в Англия. Кристиян Алберс първи имаше честта да пробва новия болид още във вторник, след което Адриан Сутил пое тестовите задължения и навъртя 134 километра по време на втория ден от предварителната подготовка.

Въпреки студеното време и замръзналите участъци на пистата Spyker събра ценна информация относно двигателя на Ferrari и контролните системи на болида и си осигури стабилна база данни преди първите официални колективни тестове на отбора, които ще се проведат от 12 до 14 февруари в Барселона.

Техническият директор Майк Гаскойн бе доволен от първоначалните резултати: „Още един ползотворен ден. Отстранихме минималните технически проблеми, които забелязахме по време на вчерашната проверка. Надяваме се Барселона да ни посрещне с по-високи температури и да продължим подготвителната програма.“

Вторият ден от шейкдауна не бе дотам успешен за Адриан Сутил. Новакът трябваше да прекъсне преждевременно проверката, тъй като след 38 обиколки излетя от заледената писта и удари новия болид. Според официалната информация последствията за F8-VII не са фатални и той ще бъде възстановен за тестовете в Барселона. „Автомобилът се представи повече от добре, като се има предвид, че това са едва първите му обиколки“, коментира младият германец. Новият болид е крачка напред спрямо миналогодишната версия. Доказателство за това е липсата на сериозни технически проблеми. Направих няколко бързи обиколки в началото, които ме карат да мисля, че двигателят е на отлично ниво. Естествено краят на подготвителната програма бе повече от разочароващ. Стъпих на бордюра и докоснах тревната площ, след което изгубих контрол над управлението. Ударът не бе сериозен. Ще ремонтираме автомобила и още в началото на идната седмица стартираме отново в Барселона.“

Коментари
comments powered by Disqus