Турбо двигателят EcoBoost V6 2,7 удовлетворява клиентите като мощност / икономичност
Предвид желанието на специалистите от концерна Chrysler да вкарат двигателя Hemi във всичко, което се движи, няма съмнение, че Jeep Wrangler ще получи V8. Вече видяхме концептуалния автомобил Rubicon 392 и дори имаше пресконференция за американските медии миналата седмица. И каква красива история би била, ако възроденият Bronco получи V8. Уви, това няма да се случи. Главният инженер на проекта Bronco - Ерик Льофтер призна в интервю за Muscle Car & Trucks, че предстоящите екологични стандарти правят пускането на Bronco с V8 непрактично. Освен това, Льофтер каза, че турбо двигателят EcoBoost V6 2,7 удовлетворява клиентите със своето съотношение мощност / икономичност , а малцина търсят V8.
Първото издание на внсъдехода Bronco е разпродадено отдавна. За останалите купувачи моделът се предлага в нива на оборудване Base, Big Band, Black Diamond, Outer Banks, Badlands и Wildtrak, като за всеки от тях ще бъде възможно да бъде поръчан 2,7 EcoBoost битурбо шестцилиндров агрегат (314 к.с., 542 Нм.
Има и новини за големия Ford Expedition, който между другото не е оборудван с осемцилиндров двигател от шест години. Моделът 2021 е претърпял малка актуализация. Както пишат в същото издание Muscle Car & Trucks, всъдеходът има нова базова XL версия, предназначена за корпоративни автопаркове, която ще се предлага и във версия с дълго междуосие Max. Оборудването за базовото ниво също е разширено с предни двупосочни облегалки за глава и два USB конектора за пътниците от втория ред. И накрая, Expedition ще има обновена гама от лети джанти, вариращи от 17 до 22 инча.
Все още няма снимки на модернизирания с пет врати, но външно той ще се различава само по джантите. Настоящият автомобил в САЩ струва от 52 810 до 76 965 долара . През първите шест месеца на 2020 г. от Expedition са продадени 32 345 автомобила в САЩ, а лидерът в класа Chevrolet Tahoe - 36 419. И двата имат спад от 26% и 32% в сравнение със същия период на 2019 г.