Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Electrogenic превръща Citroen DS в електромобил

28.07.2021 15:49

Моделът е в производство от 1955 до 1975 г. с двигатели 1,9, 2,0, 2,2 и 2,3 литра

Електрическото преобразуване на класически модели все по-често се забелязва в потока от новини: Ford GT40 и Jaguar E-type, Mini и Renault 5, Chevrolet Blazer и Opel Manta. Следваща поред е друга легенда - Citroen DS. Той е превърнат в електрически автомобил от Electrogenic от Оксфорд. Компанията уверява, че това е първото професионално електрическо преобразуване на DS.

Citroen DS е в производство от 1955 до 1975 г., с редица актуализации, с двигатели 1,9, 2,0, 2,2 и 2,3. Тук за основа е взета версията от 1971 г. с двулитров агрегат.

За да опростят преобразуването, британците не са сменили трансмисията, като са прикрепили електрически мотор към стандартната механична предавателна кутия. Тук има задвижване на предните колела.

Вместо двигател с вътрешно горене, компанията достави безчетков електрически двигател Hyper9 с мощност от 90 кВт (122 к.с.) и 235 Нм. Захранва се от батерия с капацитет 48,5 кВтч, която осигурява 225 км пробег в реални условия. Може да бъде купена допълнителна батерия, която увеличава пробега до 322 км. Добре познатото хидропневматично окачване с автоматично изравняване на каросерията е поддържано в нормална работа. Само вместо обикновена механична, инженерите са инсталирали електрическа хидравлична помпа на DS.

Авторите на проекта подчертават, че умишлено поддържат външния вид на автомобила почти непокътнат. Ретро моделът може да бъде разпознат, но с липсващи накрайници на изпускателната система и табелката с ElectrogenicDS EV на капака на багажника. Зарядното устройство с мощност 29 кВт зарежда батерията за приблизително два часа.

Директорът и съосновател на Electrogenic Стив Дръмонд каза: „Електрифицирането на класическите автомобили предлага редица предимства, от лекота на използване до повишена надеждност и еефективност . Но с нашата доработка целта винаги е да подобрим първоначалното представяне. В това отношение Citroen DS е идеален за трансформация. Безшумната задвижваща система добави спокойствие към шофирането. Тя идеално се вписва в характера на автомобила. " 

Съоснователят Иън Нюстед добави: „Изглежда правилно да се използват съвременни технологии, за да се запази автомобил, който изпревари времето си през 50-те години. Нашата трансформация вдъхва нов живот на DS и означава, че бъдещите поколения могат да се наслаждават на нейния чар през следващите десетилетия. ”

Коментари
comments powered by Disqus