Системата на LG Chem разполага с батерия с капацитет 61,5 кВт/ч и обещава пробег 420 км
Електрическата версия за четвъртото поколение на Korando беше обещана по време на дебюта му, но без подробности. Сега медиите се сдобиха с информация за кросоувър с обозначение Korando E100. Както се оказва, това е най-мощният вариант: електромоторът генерира 140 кВт (190 к.с.), докато 1,5 бензиновият четирицилиндров турбо двигател развива „само” 170 к.с., а 1,6 дизеловият агрегат - 136 к.с. Според вътрешни източници динамиката ще бъде „най-добрата в класа“.
Концептът SsangYong e-SIV (на снимката) загуби битката с демонстрационния автомобил SIV-2 за външния вид на Korando. Въпреки това, e-SIV заяви чисто електрическо задвижване, чиито показатели ще се появят и в серийния модел.
Европейският Korando (на снимката), оборудван с шестстепенна автоматична трансмисия Aisin, се предлага както с предно задвижване, така и с двойно предаване.
Електрическата система от LG Chem разполага с батерия с капацитет 61,5 кВт/ч и обещава автономен пробег 420 км при цикъл NEDC. За да бъде спестена енергия, максималната скорост е ограничена на 153 км/ ч... Предварителните данни точно съответстват на корпоративното описание на концепта SsangYong e-SIV и почти не го надхвърлят. Въпреки това искаме да повярваме на информацията, защото освен всичко друго се казва, че през 2022 г. с умерен 48-волтов хибрид с дизелов двигател ще бъде оборудвана версията E100.
До 2024 г. SsangYong, със съдействието на компанията майка Mahindra, ще приключи разработването на нова платформа, предназначена за електрически автомобили, и върху нея ще бъдат построени три или четири модела (разбирайте, кросоувъри) от сегментите C и D.