Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Електричеството влиза във WRC през 2022

31.01.2019 10:51
Електричеството влиза във WRC през 2022

ФИА ще публикува новия технически правилник тази година

Електрифицирането на моторните спортове започна още в началото на настоящето десетилетие и набира все по-голяма скорост. Формула Е вече е в петия си сезон, а Световният шампионат по рали крос планира преход към изцяло електрическо задвижване през 2021 година. Междувременно WRC категорично игнорира съвременните тенденции. Още през тази година обаче ФИА планира да промени това посредством публикуването на новия технически правилник, който ще влезе в сила през 2022. 

„За мен е голямо разочарование, че рали спортът не се ангажира с хибридни системи и нови технологии”, коментира президентът на ФИА Жан Тод за Autosport. „Хора от бизнеса са ми казвали, че причината е в производителите, които не искат. Не искат да се променя правилникът.”

„За мен това е много странна позиция. Когато отида на автосалоните във Франкфурт, Париж, Китай, Япония, Женева, виждам само нови технологии. Жалко е, когато те не искат нови технологии за състезания от световен шампионат на ФИА.”

„Сега обаче е различно. Производителите признават, че искат електрификация. Техническият екип на ФИА ще работи успоредно с тях, за да внедрят тези технологии за 2022-а.”

Правилникът би трябвало да бъде публикуван по-късно тази година, за да могат производителите да започнат максимално рано работата по своите автомобили. Петгодишният цикъл на настоящите WRC машини изтича в края на сезон 2021.

Коментари
comments powered by Disqus