Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Електромобилът BMW i3 получава по-мощна батерия

28.09.2018 13:45

Сега практически автономният пробег в сравнение с модела от 2013 г. наистина е удвоен

След въвеждането си през 2013 г. компактният електромобил BMW i3 увеличи мощността на задвижващата батерия от 22 на 33,2 кВтч през 2016 г. А сега още един предвидим скок: баварците обявиха серийно въвеждане на батерия с капацитет 120 Ah  (42,2 кВтч), или два пъти по-голям от първоначалния. Батерията ще бъде поставена на стандартния i3 и на i3s от ноември.

Освен новата батерия електромобилът увеличава и списъка с цветове и опциите за тапицерията, вече има подобрено мултимедийно меню и безжично зареждане на смартфона. Съвсем наскоро в списъка с опциите бе добавена точка за безжичен достъп за десет устройства.

Както и преди, задвижващата батерия се поставя под пода и се състои от осем модула, като всеки съдържа 12 литиеви клетки. Външните размери на батерията не са променени.

Немците отчитат автономния пробег по цикъла NEDC, по по-сложния WLTP, както и по собствена методика, наречена "при всекидневна употреба". Тези три техники за измерване на пробега на стандартното  BMW i3 изглеждат така: 359, 285-310 км (в зависимост от нивото на оборудването и гумите) и 260 км, съответно. По-мощното BMW i3s е малко по-зле: 330-345, 270-285 км и 260 км. За сравнение, версията i3 с батерия с 33 кВтч при цикъл NEDC изминава 290-300 км, а при всекидневна употреба автономният пробег е 200. Първото i3 с батерия 22 кВтч можеше да измине 190 км при  европейския цикъл , а в по-реално "всекидневно" управление - 130-160 км. Сега практически автономният пробег на модела от 2013 г. наистина е удвоен.


Появи се е нова версия на интериора  Loft:  комбинация от плат с изкуствена кожа Sensatec в цвят Carum Grey плюс кафяви акценти с гладки преходи и декор Electronic Brown.

Трябва да добавим, че компанията Lion Smart наскоро създаде прототип на BMW i3 с батерия със собствена разработка, която е приблизително със същите външни размери като стандартната и  притежава 100 кВт енергия, като осигурява на електромобила пробег от 700 км (при консервативна оценка). Опитът показва, че самата компания BMW има намерение да продължава да развива своя модел и по-нататък.

Коментари
comments powered by Disqus