Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Електронната търговия става все по-популярна

13.10.2020 15:48
Електронната търговия става все по-популярна

Тежкотоварните камиони изминават хиляди километри заради върнати стоки, купени онлайн

Електронната търговия става все по-популярна форма на доставка на продукти сред потребителите. Както по света, така и в нашата държава. Ползите са очевидни. Клиентите няма нужда да пътуват за желаните стоки, да търсят място за паркиране близо до магазина, да губят време и – най-важното – няма нужда да прекъсват обичайните си дейности, за да отделят време за пазаруване.

Според числата от германската Асоциация за електронна търговия и дистанционни продажби (BEVH), потребителите са похарчили общо 20,2 млрд. евро за онлайн пазаруване между април и юни 2020 г. само в Германия. Това е с почти три милиарда евро повече от същия период на предходната година.

Бумът на поръчките обаче има и своите минуси: доставчиците на транспортни услуги изминават около 60 млрд. км за доставки в Европа и САЩ всяка година и близо 17 млрд. км в превоз на върнати стоки. Последните се равняват на 73 пътувания между Земята и Марс.

Данните сочат също така, че средно всеки четвърти тежкотоварен автомобил се използва за връщане на стоки, при което се отделят около 1,5 млрд. кг въглероден диоксид. Затова е ясно защо ЕС задължава производителите на тежкотоварни автомобили да се включат в полагането на усилия за намаляването на емисиите на този вреден газ. До 2025 г. всички производители ще трябва да са намалили емисиите с 15% в сравнение със средните стойности през 2019 г. Тези числатрябва да бъдат намалени с цели 30% до 2030 г.

Според Continental гумите играят значителна роля за постигането на тези амбициозни цели. Ключов фактор тук е съпротивлението при търкаляне. То има основно значение за разхода на гориво, който е пряко свързан с емисиите на въглероден диоксид. Затова изборът на подходящи гуми има също толкова големи ползи за околната среда, колкото и за водачите. 

Обаче не само водачите са тези, които могат да допринесат за значителното намаляване на въглеродните емисии и опазването на околната среда. В борбата срещу климатичните промени може да помогне всеки, който закупи продукт онлайн. Всичко, което потребителите трябва да направят, е да избират внимателно, когато пазаруват онлайн, за да се избегне връщането на голяма част от това, което пристига до вратата им.

Коментари
comments powered by Disqus