Шефът на производството в GM-Europe Ерик Стивънс е един от двамата синдици , които ще управляват Opel/Vauxhall, докато компанията бъде окончателно поверена в ръцете на купувача си – Magna International.
Другият синдик ще бъде Алфред Хагебуш, партньор във франкфуртската адвокатска компания Wellensiek, която е специализирана в работата с поставени под запор компании.Opel, който пое по-голяма част от активите на GM-Europe, ще бъде управляван от двама синдици. Те ще се ползват с подкрепата на петчленен наблюдателен борд, докато не бъде финализирана сделката с базирания на руски капитали консорциум, ръководен от производителя на автомобилни части Маgna.
Бордът ще включва двама представители от ръководството на GM, две лица, назначени от немското правителство, и неутрален член – Фред Ъруин. Той ръководи Американската търговска камара във Франкфурт и се смята, че ще бъде посредникът между двете страни, съобщи агенция Deutsche Presse, позовавайки се на правителствени източници в Берлин.
Двамата синдици ще надзирават продължаващите преговори с Magna, която в партньорство с руската банка Sberbank и автомобилния производител ГАЗ цели да придобие окончателно Opel и Vauxhall.
Хагебуш, Стивънс и наблюдателният борд ще формират заедно дружество за упражняване на попечителство според германския закон, като основните решения ще бъдат вземани от борда.
В събота германското правителство избра офертата на Magna и прие да осигури 1.5 милиарда евро мостово финансиране, докато бъде финализирана сделката между Magna и GM. Берлин ще предостави на Opel също така и 4.5 милиарда евро под формата на кредитни гаранции, след като продажбата стане факт.
Според близки до Magna източници новата структура на Opel ще изглежда по следния начин: Маgna – 20%, Sberbank – 35%, GM – 35% и 10% за служителите или дилърите на немския автомобилен производител.