Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Euro NCAP подозира производителите

11.10.2018 09:55
Euro NCAP подозира производителите

Смята се, че някои марки правят специални автомобили за самите краш-тестове

Европейска организация Euro NCAP, която провежда независими краш  тестове, подозира, че производителите създават специални автомобили за самите изпитания.

Специалисти от Euro NCAP и застрахователната компания Thatcham Research се сблъскаха с факта, че са открили на въздушни възглавници и укрепването Isofix на детските седалки на редица автомобили, върху които е надписано „само за краш тестове” или „тестове на Euro NCAP”.

Разследвайки ситуацията, експертите посетиха заводи и доставчици на компоненти за автомобили, където обясниха, че автомобилите за краш тестове са сглобени отделно и някои елементи са етикетирани, за да бъдат използвани само за изпитанията и да не се стигне до провал на краш тестовете.

Евро NCAP отбелязва, че всяка година броят на маркираните артикули на тестваните автомобили намалява и самата организация не е била подложена на въздействие от страна на автомобилните производители, за да бъдат повлияни резултатите от краш тестовете.

Коментари
comments powered by Disqus