Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Euro NCAP променя правилата за краш тестове

21.05.2020 09:52

Европейската организация представи важните моменти в системата за изпитания

Европейската организация Euro NCAP обяви нови правила за краш тестове, които се променят на всеки две години. Новите моменти се отнасят до видове тестове, както и изпитания на съвременни спомагателни системи.

Ключовата промяна е въвеждането на нов тест за челен сблъсък с подвижна бариера, който симулира удар отпред с насрещен автомобил. Този тест ще замени предишния удар с неподвижна преграда, която Euro NCAP използва през последните 23 години.

Новата техника ще позволи по-ефективно определяне на ефекта от повреда на предната конструкция на автомобила върху степента на нараняванията, получени от пътниците. Този тест ще използва  „най-високо технологичен в света“ манекен, наречен THOR, който имитира човек със средно телосложение .

Освен това Euro NCAP ще направи промени в тестовете за странични удари - сега автомобилите ще получават удари от двете страни, за да проверят ефективността на страничните въздушни възглавници и да преценят щетите, които пътниците могат да нанесат един на друг.

Междувременно организацията ще започне да проверява ефективността на системите за автоматично спиране при аварийно спиране при преминаване на кръстовища, както и да тества функциите за наблюдение на състоянието на водача. И накрая, Euro NCAP ще обърне внимание на аспектите, които са важни за спасяването на хората след злополука. Това са например системи за спешни повиквания за спасителни служби.

Коментари
comments powered by Disqus