Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Еволюция на спортното комби Audi RS6 Avant

09.09.2019 09:45

Компанията от Инголщат ще представи новото поколение на RS6 Avant с двигател с 600 к.с.

Cars Evolution излъчи ново видео на канала на YouTube, посветено на историята и развитието на известни автомобили. Този път петминутният материал показва еволюцията и всички основни модификации на „горещото“ комби Audi RS6 Avant.

Първият спортен RS6 с пет врати се появява през 2002 г. Под капака му е монтиран с 4,2-литров V8 битурбо двигател. Две години по-късно компанията от Инголщат пуска версията RS6 Avant Plus с усъвършенстван агрегат с мощност 480 к.с., който му позволява да ускорява до 280 км в час.

През 2008 г. осемцилиндровият двигател е заменен от петлитров V10 мотор с две турбини, който по това време генерира невероятните 580 к.с. През 2013 г. този двигател отстъпва място на четирилитров V8 мотор, развиващ 560 к.с..

Премиерата на новото поколение Audi RS6 Avant ще се състои след два дни на автомобилното изложение във Франкфурт. Комбито е оборудвано с четирилитров V8 двигател с две турбини, работещи заедно със стартов генератор и 48-волтова бордова електрическа система по схемата на „мекия хибрид“.

Агрегатът развива 600 к.с. и 800 Нм въртящ момент, което е с 40 к.с и 100 Нм повече от мощността на предшественика. Моторът работи в комбинация осемстепенна автоматична трансмисия и система за постоянно задвижване на всички колела Quattro. Комбито е в състоявие да ускори до „сто“ за 3,6 сек - 0,3 сек по-бързо от предшественика си.

Коментари
comments powered by Disqus