Предшественикът му е на пазара от девет години, изправени сме пред новото му издание
Пазарният старт в Германия е през лятото: пред нас са всички детайли на новия пикап L200 на Mitsubishi със задвижване на четирите колела, който дебютира в Женева.
Предшественикът му е на пазара от девет години, изправени сме пред новото му издание. В Тайланд, където Mitsubishi L200 също ще се произвежда, японският производител вече представи в края на 2014 петото поколение на сполучливите пикапи, а на Женевското автомобилно изложение март 2015, беше премиерата на европейската версия с ляво управление.
По отношение на дизайна Mitsubishi върви по пътя на еволюцията, а не на революцията. Необичайно закръгленият дизайн на предната част беше наистина променен в полза на повече ръбове и тежест в лицето на новия L200 (който се предлага на пазара в Тайланд като "Triton") ясно се разпознава Mitsubishi.
Mitsubishi L200 2015
Техниката е същата, с доказано ниво и удоволствие за офроуд ентусиастите. Това означава решетъчна конструкция плюс задна твърда ос и постоянно задвижване на всички колела. В Германия отново стъпва версията е изключващо се перманентно задвижване на всички колела, с което Mitsubishi се налага над местна конкуренция. Super Select 4WD II позволява движение по всички терени, с чисто задвижване на задните колела, без постоянно задвижване на всички колела и със заключен централен диференциал, както и с постоянно задвижване на всички колела. С такъв богат избор на управление засега не може да се похвали никой пикап от средния клас.
Най-добрата новина обаче е реконструкцията и модернизацията под капака. 2,5-литровият DI-D получи най-после едно модерно обновление. Вместо стария четирицилиндров двигател, който благодарение на постоянните промени бе спасяван през годините, Mitsubishi L200 от моделната 2015 година се сдоби с нов 2,4-литров дизелов с директно впръскване. Както и преди, дизеловият мотор ще бъде с две опции на мощност, но дори и по-слабата версия на мощния двигател 154 к.с./ 380 Нм с работното обозначение 4N15 е добре напомпан. Обновеният вариант вече е със 181 к.с. и 430 Нм въртящ момент. До този момент не са обявени разходните норми, но в замяна на това очакваните емисии на CO2 на новия Mitsubishi L200 с ръчна трансмисия ще бъдат 169 г/км, което като консумация се равнява на 6,4 литра дизелово гориво, което е върхово постижение в този сегмент.
Апропо, скоростните кутии: моделът от 2015 Mitsubishi L200 ще има възможност за избор между шестстепенна ръчна трансмисия и петстепенна автоматична.
Повече комфорт
По информация на Mitsubishi, голямо внимание е отделно върху акцента за подобряване на шума и вибрациите, с което автомобилът е станал по-удобен. От картините на интериора лъха много уют. Леко промененият вид на предшественика е с доста сериозна визия от силно очертани инструменти, централен информационен дисплей и лакирани декоративни елементи.
Подобно на предшественика, и новият Mitsubishi L200-Pickup ще се предлага с кабина в три варианта. Най-дългата товарна платформа с приблизително 2,2 метра дължина е оборудвана с единична кабина, 2 + 2-местната кабина разполага с 1,8 метрова платформа, а при двойната кабина тя е само 1,5 м. В Германия Mitsubishi ще предложи през 2015 г. L200 само като Club Cab и двойна кабина, единичната кабина не е заложена в програмата. По отношение на размерите, няма съществени разлики: с дължина 5285 мм, широчина 1815мм и височина 1780 мм двойната кабина на новия модел за 2015 година е само с няколко милиметра по-дълга от тази на настоящето Mitsubishi L200.
Напредък има не само в модернизираното окачване, а дори и в управлението (казано с две думи, то е по-точно и по-директно), а по отношение на безопасността, на борда освен седем въздушни възглавници има и асистент за поддържане лентата на движение. Относно цените, Mitsubishi Германия все още не се е произнесъл, в момента L200 с двойна кабина стартира за 28 790 евро. Първите автомобили на моделите от 2015 се очакват да стъпят на немския пазар през август.