Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Европейска премиера на новия пикап Mitsubishi L200

10.03.2015 11:51

Предшественикът му е на пазара от девет години, изправени сме пред новото му издание

Пазарният старт в Германия е през лятото: пред нас са всички детайли на новия пикап L200 на Mitsubishi със задвижване на четирите колела, който дебютира в Женева.
Предшественикът му е на пазара от девет години, изправени сме пред новото му издание. В Тайланд, където Mitsubishi L200 също ще се произвежда, японският производител вече представи в края на 2014 петото поколение на сполучливите пикапи, а на Женевското автомобилно изложение март 2015, беше премиерата на европейската версия с ляво управление.

По отношение на дизайна Mitsubishi върви по пътя на еволюцията, а не на революцията. Необичайно закръгленият дизайн на предната част беше наистина променен в полза на повече ръбове и тежест в лицето на новия L200 (който се предлага на пазара в Тайланд като "Triton") ясно се разпознава Mitsubishi.

Mitsubishi L200 2015

Техниката е същата, с доказано ниво и удоволствие за офроуд ентусиастите. Това означава решетъчна конструкция плюс задна твърда ос и постоянно задвижване на всички колела. В Германия отново стъпва версията е изключващо се перманентно  задвижване на всички колела, с което Mitsubishi се налага над местна конкуренция. Super Select 4WD II позволява движение по всички терени,  с чисто задвижване на задните колела, без постоянно задвижване на всички колела и със заключен централен диференциал, както и с постоянно задвижване на всички колела. С такъв богат избор на управление засега не може да се похвали никой пикап от средния клас.

Най-добрата новина обаче е реконструкцията и модернизацията под капака. 2,5-литровият DI-D получи най-после едно модерно обновление. Вместо стария четирицилиндров двигател, който благодарение на постоянните промени бе спасяван през годините, Mitsubishi L200 от моделната  2015 година се сдоби с нов 2,4-литров дизелов с директно впръскване. Както и преди, дизеловият мотор ще бъде с две опции на мощност, но дори и по-слабата версия на мощния двигател 154 к.с./ 380 Нм с работното обозначение 4N15 е добре напомпан. Обновеният вариант вече е със 181 к.с. и 430 Нм въртящ момент. До този момент не са обявени разходните норми, но в замяна на това очакваните емисии на CO2 на новия Mitsubishi L200 с ръчна трансмисия ще бъдат 169 г/км, което като консумация се равнява на 6,4 литра дизелово гориво, което е върхово постижение в този сегмент.

Апропо, скоростните кутии: моделът от 2015  Mitsubishi L200 ще има възможност за избор между шестстепенна ръчна трансмисия и петстепенна автоматична.

Повече комфорт 

По информация на Mitsubishi, голямо внимание е отделно върху акцента за подобряване на шума и вибрациите, с което автомобилът е станал по-удобен. От картините на интериора лъха много уют. Леко промененият вид на предшественика е с доста сериозна визия от силно очертани инструменти, централен информационен дисплей и лакирани декоративни елементи.

Подобно на предшественика, и новият Mitsubishi L200-Pickup ще се предлага с кабина в три варианта. Най-дългата товарна платформа с приблизително 2,2 метра дължина е оборудвана с единична кабина, 2 + 2-местната кабина разполага с 1,8 метрова платформа, а при двойната кабина тя е само 1,5 м. В Германия Mitsubishi ще предложи през 2015 г. L200 само като Club Cab и двойна кабина, единичната кабина не е заложена в програмата. По отношение на размерите, няма съществени разлики: с дължина 5285 мм, широчина 1815мм  и височина 1780 мм двойната кабина на новия модел за 2015 година е само с няколко милиметра по-дълга от тази на настоящето Mitsubishi L200.

Напредък има не само в модернизираното окачване, а дори  и в управлението (казано с две думи, то е по-точно и по-директно), а по отношение на безопасността, на борда освен седем въздушни възглавници има и асистент за поддържане лентата на движение. Относно цените, Mitsubishi Германия все още не се е произнесъл, в момента L200 с двойна кабина стартира за 28 790 евро. Първите автомобили на моделите от 2015 се очакват да стъпят на немския пазар през август.

Коментари
comments powered by Disqus