От големите производители само Volkswagen отчита ръст в продажбите.
Регистрациите на нови автомобили в Европейския съюз са намалели с 8.2 на сто през септември на годишна база, макар в тазгодишния да имаше два работни дни повече от миналогодишния. В страните от Общността (без Малта и Кипър) продажбите на леки коли през септември са 1 304 583 - най-ниският показател за този месец от точно десет години насам.
Сравнително най-добре устояват на кризата френският и германският пазар. Във Франция след 7.1-процентовия спад през август септември отчита 8.4 на сто ръст. В Германия пазарът все пак се е свил, но със скромните 1.5 процента. В същото време в Обединеното кралство продажбите са паднали с 21.2%, а в Испания - с цели 32.2 процента. За сметка на това новите членки на Съюза, в това число и България, отчитат 7.8 на сто ръст през септември.
При марките най-сериозен спад в продажбите отчита General Motors, чиито сделки през септември са 129 746, или с над 18% по-малко от същия месец на 2007. Nissan отчита спад от 5.2% и също като GM планира да намали производството в европейските си заводи. При френските Renault и PSA Peugeot Citroen продажбите са намалели съответно с 2.1 и 9 на сто, а при италианския гигант Fiat - 1.4 на сто.
С подобряване на резултатите през деветия месец може да се похвали единствено Volkswagen, чиито продажби (включващи и марките Audi, Seat и Skoda) са се увеличили с 1.4 процента.