Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Европейският пазар се свива за 12-и пореден месец

14.05.2009 12:16

Този път потърпевши са най-вече производителите в луксозния сегмент.

Продажбите на нови автомобили в Европа са спаднали с нови 12 процента през април, като този път сривът засяга най-вече луксозния сегмент и лидерите в него BMW и Daimler. Експерти обясняват това с масовото въвеждане на държавни субсидии при покупка на нов автомобил, които обаче в мнозинството случаи са ориентирани към евтини и икономични модели и подминават по-горния сегмент на пазара.

Новорегистрираните автомобили за месеца са 1.25 млн. при 1.43 млн. през април 2008. Това е 12-ият пореден месец на свиване на пазара, уточняват от ЕАМА, организацията на европейските автомобилни производители. Продажбите за първите четири месеца са намалели с 16 на сто на годишна база - до 4.69 млн. автомобила.

Най-тежкият удар сега пада върху производителите в луксозния сегмент. Докато през април германският пазар като цяло се е разраснал с 19 на сто заради държавните помощи, продажбите на BMW са намалели с близо една трета. Германското правителство дава 2500 евро при покупката на нов автомобил, стига обаче той да отговаря на определени изисквания за разход на гориво и вредни емисии. Daimler, основният конкурент на BMW, също отчита спад от 26 на сто.

В масовия сегмент също се отчита спад - най-голям при Renault (24 на сто), Toyota (22 на сто) и PSA Peugeot Citroen (15 на сто). На тази тенденция устояват Volkswagen, който поради огромния интерес към новия модел Golf отчита едва 4 на сто намаляване на продажбите, и Fiat, който дори е постигнал ръст (4.7%).

Продължава сгромолясването на испанския автомобилен пазар, който за април е отчел 46 на сто спад в продажбите в сравнение със същия месец на миналата година. Във Великобритания спадът е 24 на сто.

Коментари
comments powered by Disqus