Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

F2007: Фаворит и след свободните тренировки в петък

16.03.2007 11:03

Първите две свободни тренировки за сезон 2007 вече са факт. В ранните часове на деня пистата „Албърт Парк“ бе мокра вследствие на падналия през нощта дъжд, което затрудни отборите във Формула 1. Едва в края на сутрешната сесия пилотите превключиха на гуми за сухо. Фернандо Алонсо се възползва в максимално добра степен от промяната и записа най-добър резултат 1:29.214. По време на следобедната проверка обаче екипът на Ferrari потвърди предположенията, че е фаворит за Гран при на Австралия, след като F2007 зае челните две места на неофициалното класиране.

За пореден път Фелипе Маса постигна най-добра единична обиколка. Бразилецът завърши с личен резултат 1:27.353 и изпревари близо с 4 десети своя съотборник Кими Райконен. На финала на следобедната сесия „Айсмен“ имаше шанс да измести Маса от върха, но 90-те тренировъчни минути приключиха и той бе принуден да прекрати тестовете и да се прибере в бокса.

Основният конкурент за титлата при конструкторите McLaren също намери място сред челните три благодарение на Люис Хамилтън, който бе с близо една десета по бавен от Кими. Фернандо Алонсо, който по време на сутрешната сесия бе най-бърз, не съумя да повтори добрия резултат и остана на седма позция.

Проблемите около екипа на Renault продължават да се вихрят с пълна сила. Хейки Ковалайнен прекрати участие в следобедната тренировка по време на единайсетата обиколка, а Джанкарло Фисикела – на самия финал на подготовката. Проблеми с налягането на горивото са вероятната причина за незадоволителната изява на R27.

Силното представяне на BMW вече не е изненада. Ник Хайдфелд записа пето време, а Роберт Кубица, чиято роля се изпълняваше от Себастиен Фетел в ранните часове на деня, финишира девети. Williams също запази доброто темпо, което обнадежди сър Франк Уилямс по време на предсезонната подготовка. На сутрешната сесия тестовият пилот Казуки Накаджима изведе FW29 в челната шестица, където попадна и Алекс Вурц в края на деня. Нико Розберг също се представи на ниво и записа осмо време.

Изненадата във втората половина на таблицата бе темпото на новия SA07 на Super Aguri. Дериватите на Honda RA106 заеха единайсето и тринайсето място благодарение на Антъни Дейвидсън и Такума Сато, като по този начин изпревариха своите „зелени“ наследници RA107, пилотирани от Дженсън Бътън и Рубенс Барикело. Бразилецът стана причина за единствения червен флаг на пистата по време на следобедната сесия, тъй като дванайсет обиколки след старта се завъртя и удари леко своя болид в страничните заграждения.

Въпреки неимоверните усилия, които екипът на Toyota положи на финала на предсезонната подготовка, TF107 отново нямаше достатъчно потенциал, за да попадне в челната десетка. Ярно Трули постигна дванайсето най-добро време, а Ралф Шумахер остана шестнайсети.

Мелбърн - 16 март (следобедна сесия)

1. Ф. Маса Ferrari F2007 1:27.353  - 32 об.
2. К. Райконен Ferrari F2007 1:27.750 - 33
3. Л. Хамилтън McLaren Mercedes MP4-22 1:27.829 - 29
4. Дж. Фисикела Renault R27 1:27.941 - 33
5. Н. Хайдфелд BMW Sauber F1.07 1:27.970 - 27
6. А. Вурц Williams Toyota FW29 1:27.981 - 31
7. Ф. Алонсо McLaren Mercedes MP4-22 1:28.040 - 25
8. Н. Розберг Williams Toyota FW29 1:28.055 - 29
9. Р. Кубица BMW Sauber F1.07 1:28.281 - 26
10. Д. Култард Red Bull Renault RB3 1:28.495 - 23
11. А. Дейвидсън Super Aguri Honda SA07 1:28.727 - 28
12. Я. Трули Toyota TF107 1:28.921 - 33
13. Т. Сато Super Aguri Honda SA07 1:29.009 - 23
14. Дж. Бътън Honda RA107 1:29.066 - 30
15. Р. Барикело Honda RA107 1:29.542 - 12
16. Р. Шумахер Toyota TF107 1:29.574 - 26
17. М. Уебър Red Bull Renault RB3 1:29.801 - 11
18. Х. Ковалайнен Renault R27 1:30.097 - 10
19. С. Спийд Toro Rosso Ferrari STR2 1:30.383 - 28
20. А. Сутил Spyker Ferrari F8-VII 1:31.108 - 35
21. К. Албърс Spyker Ferrari F8-VII 1:31.175 - 32
22. В. Лиуци Toro Rosso Ferrari STR2 1:31.693 - 16

Коментари
comments powered by Disqus