Разширяването на двигателната гама на CLA е от особен интерес за купувачите в САЩ
Унификацията на платформата MFA2 позволява лесно да бъдат прехвърлени вече изпитани задвижващи системи на някои други родствени модели. Така че шпионска снимка на двойка тестови автомобили в Северна Швеция не трябва да предизвиква изненада. Независимо от това, вече има потвърждение: седанът на Mercedes-Benz CLA и комбито CLA Shooting Brake скоро ще имат 250 e хибридна модификация, като хибридния хечбек A-класа и компактния миниван B-класа, представени през август тази година.
Разширяването на двигателната гама на CLA може да бъде от особен интерес за купувачите в Съединените щати, тъй като именно там CLA, заедно със седана A-класа, играе ролята на „начален “ модел в света на Mercedes.
Табелката "250 e" не е много добре запечатана, но без нея всичко е ясно веднага: автомобилите имат две капачки на задните калници (отляво за бензин, отдясно - порт за зареждане).
Ако погледнем A-класата, то под капака ще намерим 1,33 турбо двигател (160 к.с., 250 Нм), електромотор с мощност 102 к.с. (300 Нм), вграден в осемстепенната роботизирана 8F-DCT трансмисия с два съединителя, а под пода – задвижваща батерия с капацитет 15.6 кВтч. Сумарната мощност на системата е 218 к.с. и 450 Нм, средният разход на гориво в комбиниран цикъл е 1,4 л/ 100 км, ускоряването до 100 км/ч изисква 6,6 сес, а без включване на двигател с вътрешно горене този Mercedes може да измине около 70-77 км. Цифрите за справка са взети от хечбека, така че седанът и комбито може леко да се различават. Тъй като CLA направи своя дебют през януари 2019 г. на изложението CES Electronics в Лас Вегас, можем предпазливо да предположим, че хибридът може да бъде показан там през януари 2020 г.