В завода в Ханфорд, Калифорния на 30 юли от конвейера слезе първата серийна каросерия
Независимият американски журналист Бози Татаревич публикува част от документацията, която компанията Faraday Future е направила за удостоверяване на своя флагмански модел FF 91 в Националната администрация по безопасност на движението по пътищата (NHTSA). Оказва се, че купувачите могат да избират броя на електрическите двигатели: два агрегата генерират 534 кВт (726 к.с.), а три - 801 кВт (1089 к.с.). Известно е, че концептът беше "само" със 783 кВт (1064 к.с.), което означава, че ускоряването до 96,5 км/ч отнема 2,39 сек. Освен това за кросоувъра ще предлагат три литиево-йонни батерии с капацитет от 86,7, 108,3 и 130 кВтч. Модулите са разположени на четири, пет и шест реда, които трябва да повлияят на междуосието (3200 мм за демонстрационния автомобил със 130 кВтч).
В края на юни Faraday Future официално обяви нов стратегически инвеститор. Това е хонконгската корпорация Evergrande Health Group, която инвестира 2 млрд. долара в замяна на 45% дял във Faraday. Други 33% принадлежат на други акционери, а екипът на FF запазва 22% от акциите.
В завода в Ханфорд, Калифорния на 30 юли от конвейера слезе първата серийна каросерия, така наречената BiW (body-in-white) два дни по-рано от предвиденото. "Това е наистина най-голямото постижение през последните две години", каза Дъг Рекхорн, вицепрезидент по производството.
През юли Faraday съобщи, че е получила временно "удостоверение за заетост" в завода в Калифорния, т.е. регулаторите са направили "първата стъпка към крайното одобрение" за пускането в действие на производствения обект. От компанията признават, че монтажът вече е "във финалната част” се и надяват да доставят на клиентите първата лимитирана партида електрически автомобили FF 91 през декември. "Влизаме в последния етап от старта на FF 91. Това е един много важен етапи за компанията. В близко бъдеще всеки клиент ще бъде в състояние да стане свидетел на производството в Ханфорд на личния си електромобил по индивидуална поръчка, обещава шефът на компанията Цзя Юетин.