Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 458 Challenge: Спорт за джентълмени

15.07.2010 16:15
Ferrari 458 Challenge: Спорт за джентълмени

Ferrari представи пистовия 458 Challenge на ежегодната си среща на дилърите в Маранело. Максималната мощност на 4,5-литровия V8 остава 570 к.с.

Както сами може да предположите от името, 458 Challenge е базиран на 458 Italia и ще замени F430 в едномарковия шампионат Ferrari Challenge Trofeo Pirelli през следващия сезон.

Под капака на 458 Challenge препускат бясно 570-те коня“ (9000 об./мин), които познатият от 458 Italia V8 с директно впръскване генерира от 4,5 литра работен обем. И докато двигателят остава непроменен, то това не се отнася за скоростната кутия с два съединителя. За да гарантират по висок въртящ момент при ниските обороти, инженерите от Маранело са коригирали предавателните числа.

458 Challenge разполага с познатия от серийния модел електронно контролиран диференциал E-Diff, като това решение се прилага за първи път в пистов автомобил на Ferrari. За първи път също така пилотите в едномарковия шампионат на Скудерията ще могат да коригират настройките на ABS системата, на тракшън контрола и на електронния диференциал директно от manettino превключвателя.

Сериозно внимание е отделено и върху олекотяването на автомобила. Част от панелите са по-тънки, карбонът е използван повсеместно, а стандартните стъкла са заменени с поликарбонатни (Lexan). Естествено, окачването също търпи промени – използвани са подсилени алуминиеви тампони, по-твърди пружини и еднодействащи амортисьори. Спирачната система на Brembo CCM2 е заимствана директно от 599XX, а колелата са 19-цолови с гуми Pirelli.

Според официалния пресрилийз на италианците 458 Challenge е записал нов рекорд на „Фиорано” – 1:16.5 минути, което е с цели две секунди по-добро постижение от това на предшественика F430 Challenge.

Коментари
comments powered by Disqus