Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 458 Italia: Без контрол

29.07.2009 10:55

Ferrari официално представи наследника на F430. Моделът ще се казва 458 Italia, а не както първоначално се предполагаше F450 и ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт през септември.

За дизайна на Ferrari 458 Italia, естествено, се е погрижило студиото Pininfarina. Като цяло стилистиката на F430 е запазена, но формите са много по-разчупени и агресивни. Впечатление правят нестандартните вертикално разположени челни светлини с LED габарити, издутите предни калници и вдлъбнат капак, решените в стила на California стопове, и трите хоризонтално монтирани в центъра на задната броня ауспухови тръби. Агресивните форми на 458 Italia са колкото радващи окото, толкова и аеродинамично ефективни. При 200 км/ч даунфорсът на новия спортист от Маранело е 140 кг.

Под капака на 458 Italia препускат бясно 570-те коня“ (9000 об./мин), които новият V8 с директно впръскване генерира от 4,5 литра работен обем. Кривата на въртящия момент достига своя максимум от 540 Нм при 6000 об./мин, като 80% от тях са на разположение на водача още при 3250 об./мин. За задвижването на задните колела отговаря седемстепенната скоростна кутия с двоен съединител, която позволява на Ferrari 458 Italia да ускори от място до 100 км/ч за 3,4 секунди преди да залепи стрелката на скоростомера на върховите 325 км/ч.

Наследникът на F430 е базиран на ново олекотено алуминиево шаси, благодарение на което общата маса на автомобила е сведена до 1380 кг. Разположеният пред задната ос двигател прави възможно разпределението на теглото от 42 към 58 процента. Предното окачване е с двойни напречни носачи, а задното – многозвенно. Новата кормилна уредба оползотворява по възможно най-добрия начин спортното окачване, като гарантира директна работа и отлична обратна връзка. E-Diff (електронно контролираният диференциал) и F1-Trac (тракшън контрол) системите на Ferrari оптимизират с 32 процента надлъжното ускорение. Юздите на Ferrari 458 Italia се държат от новата спирачна система, с която автомобилът се нуждае от 32,5 метра, за да застане в покой, при положение че преди това се е движил със 100 км/ч.

Това, което инженерите в Маранело са научили от развойната дейност във Формула 1, е намерило приложение и в серийната продукция. Благодарение на по-ниското вътрешно триене новият V8 се нуждае само от 13,7 литра за пробег от 100 километра, а отделяните емисии CO2 са 320 грама на километър. На пръв поглед тези цифри могат да не изглеждат особено „зелени“, но с оглед на факта, че това е спортен автомобил, който ускорява от място до 100 км/ч за по-малко от четири секунди, е впечатляващо постижение.

В интериора на 458 Italia ни очакват ново контролно табло и многофункционален волан. Повече подробности за салона, както и за самия автомобил, ще бъдат публикувани преди автомобилния салон във Франкфурт.

 

Коментари
comments powered by Disqus