Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari атакува титлата с SF1000

11.02.2020 20:31

Новият автомобил е еволюция на миналогодишния SF90

Ferrari стана първият отбор, който представи официално автомобила си за сезон 2020. Церемонията в театър „Ромоло Вали” в Реджо Емилиа се различаваше съществено от традиционните през последните години семпли презентации и се припокрива с мащабните амбиции на отбора да си върне шампионската слава, която за последно усети през 2008 година.

SF1000, който получава наименованието си от предстоящата юбилейна Гран при 1000 за Скудерията, не се различава съществено от миналогодишния SF90, но това е и напълно в рамките на очакванията заради липсата на промени в правилника. Основните разлики на този етап са в радиаторните кутии, барджборд елементите и по-агресивния рейк, като по време на премиерата Матиа Биното подчерта, че в Маранело са инвестирали много усилия не само в аеродинамиката, но и в развитието на окачването и задвижващата система.

Динамиката във Ferrari през новия сезон ще е изключително интересна не само заради мащабната заявка на италианците в края на миналата година, но и заради битката между Себастиан Фетел и Шарл Льоклер. Четирикратният шампион имаше лукса да е водещ пилот на Ferrari предходния сезон, но младокът от Монако по категоричен начин заяви, че няма да седи в сянката му и дори завърши пред него в крайното класиране. 

Льоклер подписа дългосрочен договор с Ferrari в края на миналата година и бъдещето му в Скудерията е гарантирано. Не такава обаче е ситуацията със Себастиан Фетел. Този сезон е последен от настоящия му контракт и ако той не подобри качествено представянето си, може да напусне не само Маранело, но и Формула 1 въобще. 

Новият автомобил на Скудерията вероятно ще претърпи пълна трансформация още следващата седмица, когато на 19 февруари стартира предсезонната подготовка на отборите. 

Коментари
comments powered by Disqus