По всяка вероятност ще носи обозначение F12 M и ще дебютира по време на салона в Женева
Ferrari F12 е в сегашната си форма на пазара от 2012. През 2015 стартира едно допълнение Ferrari F12 TdF. Сега всички усилия са насочени към голямата промяна на спортиста с предно разположен двигател. Първият прототип вече е уловен.
Изпълнителният директор на Fiat и Ferrari - Серджо Маркионе, начерта през 2014 своя 5-годишен план на италианския производител на спортни автомобили. Той определи за всеки модел жизнен цикъл от около 8 години, като предвиди голям фейслифт на половината на цикъла. California стана California T, 458 стана 488 GTB и сега беше пуснат GTC4 Lusso. През 2017 предстои актуализацията на Ferrari F12, който по всяка вероятност ще бъде с наименованието F12 M и ще дебютира по време на автомобилното изложение в Женева.
Продължава с V12 и със заимствана техника от TdF
Друго освен обновяването на посестримите модели, за Ferrari F12 няма да има турбо двигател. Италианците искат да останат с 6,3-литровия V12 атмосферен двигател, който сега генерира 741 к.с. и 690 Нм, в силно лимитираното издание TdF, мощността е увеличена до 780 к.с. Конските сили на Ferrari F12 M трябва да бъдат някъде по средата. Маркионе обяви също така, че бъдещите модели на Ferrari ще бъдат с хибридна технология, но за F12 вероятно това ще се случи едва през следващото поколение на модела.
F12 M сигурно ще запази от TdF модифицираната седемстепенна трансмисия с два съединителя и по-кратко време за превключване и настроени предавки. Освен това управлението на задния мост на F12 M е заимствано от TdF.
Но не само техниката, визията на F12 също е коригирана. Но цялостната маскировка не ни дава възможност да си правим заключения. Разпознават се нови предни фарове, по-голяма радиариторна решетка, кръгли задни светлини и огромен дифузор в задната броня. Очевидно четирите кръгли накрайника на ауспуха за запазени.