Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari F14 T: Експериментите продължават

27.01.2014 11:29

Ferrari стана поредният тим, представил своя нов автомобил за сезон 2012. Италианците залагат на различно от познатите досега решения в областта на конусната секция и предното крило, но това в никакъв случай не е означава, че то е по-добро от естетическа гледна точка.

Промяната в правилника принуди отборите да свалят максимално ниско конусната секция на автомобилите за сезон 2014, както и да използват твърде причудливи форми на краш структурата отпред. "Мравоядите" имат най-силно присъствие в лицето на Williams и McLaren например, докато Lotus залага на твърде необичаен двоен нос. При Ferrari зоната, където конусната секция се свързва с предното крило, изглежда по-елегантно решена заради широчината си, но гърбицата, която се образува в челната част на монокока е ужасяваща.

Сред другите отличителни белези на F14 T впечатление прави предното пулрод окачване. За трета поредна година екипът на Стефано Доменикали ще разчита на подобна конфигурация, което е изненада с оглед на промените в правилника. Двете централни колони на задното крило също различават F14 T от представените досега автомобили.

Естетическите характеристики със сигурност ще останат на заден план, ако автомобилът на Ferrari е бърз. За това италианците ще разчитат на отворилия наново врати аеродинамичен тунал в Маранело, на новия си технически ръководител Джеймс Алисън, както и на 1,6-литровите V6 с принудително пълнене и системи за възстановяване на енергията. Фернандо Алонсо и завърналият се в отбора Кими Райконен също са огромен коз за екипа на Ferrari  в битката за световната титла.

Коментари
comments powered by Disqus