От техническа гледна точка тунерът оборудва модела с хидравлична система за окачване
След като вече представи своите модели F8 Tributo и F8 N-Largo, две постижения, проектирани на оснавата на спортния автомобил от Маранело, Novitec днес разкрива визията си за Ferrari F8 Spider, предназначена за любителите на шофиране с коса на вятъра.
Моделът Spider, който за първи път се представя с нова каросерия, изработена изцяло от въглеродни влакна, и се предлага във видимо карбоново покритие или в същия цвят като този, използван за каросерията на автомобила. Този комплект включва преден спойлер, проектиран в две части, аеродинамични придатъци, видими на двете бронина автомобила, модифициран преден капак и странични прагове, както и преработена задна секция, включваща нов дифуьор и спойлер.
Тази външна тунинг доработка е завършена с инсталирането на 22-инчови джанти Novitec NF10, проектирани в сътрудничество с американския специалист Vossen и оборудвани с гуми 255/30 ZR 21 и 335/25 ZR 22, след което Novitec пристъпи към някои промени в интериора на автомобила, който може да бъде персонализиран от бъдещите купувачи.
От техническа гледна точка, Novitec оборудва модела си с хидравлична система за окачване, правейки F8 Spider по-удобен в контекста на всекидневната употреба: предната част на автомобила всъщност може да се повдигне с 40 мм само с едно натискане на бутон, за да пресече тротоарите и алеите и той ще се върне в първоначалното си положение с второ натискане на същия бутон (тази втора операция ще се извърши каквото и да се случи автоматично, след като скоростта достигне скорост от 80 км/ч).
Пружините на амортисьоитеа Sport, които също са друга интересна опция, ще предложат обратния ефект: те ще намалят шасито на автомобила с 35 мм и допълнително ще оптимизират управлението на автомобила благодарение на понижения център на тежестта, уточнява Novitec.
И накрая, за да усъвършенства този тунинг , Novitec увеличи ефективмността на 3,9-литровия битурбоV8 агрегат на Ferrari F8 Spider: този двигател развива след модификациято около 590 кВт (802 к.с.) при 8000 об / мин и въртящ момент от 898 Нм от 3100 обороти в минута (срещу 720 к.с. и 770 Нм за автомобила, напускащ фабриката). Достатъчно заускоряване на спортния автомобил Maranello от 0 до 100 км/ч за 2,8 сек, от 0 до 200 км/ч за 7,8 сек и осигуряване на максимална максимална скорост от 340 км/ч