Ferrari публикува четири нови фотографии на FF, който ще дебютира на автосалона в Женева.
Първата от тях е студийна и представя новия модел, решен в лаковото покритие Grigio Ferro Met. Другите три са от тестовете на прототипната версия на FF във Финландия и Швеция. За съжаление това е и единствената информация в последния пресрилийз от Маранело.
Цялата галерия на FF може да видите тук.
Името FF съвсем не е случайно, като то символизира две твърде нетипични за италианската марка характеристики, особено втората, а именно four seats (четриместен) и four wheel drive (четири задвижващи колела). Цялостната архитектура на модела може да не е емблематична за Ferrari, но дизайнът, дело на Pininfarina, определено не е изненадващ, защото споделя ключовите характеристики на трите последни автомобила от Маранело – 458 Italia, California и 599 GTB Fiorano.
Шасито на FF е изцяло ново, като сред базовите му характеристики най-голямо впечатлениe правят последната генерация адаптивно окачване SCM3 с магнитен контрол върху амортисьорите и спирачната система на Brembo, оборудвана с карбон-керамични дискове. Наличието на система за двойно предаване обаче е истинската новост в този автомобил. Според официалното прессъобщение 4RM „тежи с 50% по-малко от конвенционалната система за задвижване на четирите колела, благодарение на което запазва перфектното разпределение на масите (53% за задната ос)”.
За да може и двете оси на FF винаги да разчитат на изобилие от тяга, се грижи новият 6,3-литров V12 с директно впръскване. Максималната му мощност достига впечатляващите 660 к.с. при 8000 об./мин, а въртящ момент – 683 Нм при 6000 об./мин, които комбинирани с трансмисията с два съединителя на италианците позволяват на тежащия 1790 кг автомобил да ускори от място до 100 км/ч за 3,7 секунди при максимална скорост от 335 км/ч. Същевременно разходът на гориво е сведен до 15,4 литра за 100 километра комбиниран пробег, а емисиите CO2 – до 360 г/км.
И ако досега говорехме за един класически спортен автомобил, е време да слезем на земята и да обърнем внимание на практичността. Любопитното е, че в случая с наследника на 612 Scaglietti италианците не са я загърбили ни най-малко, защото водачът и тримата пасажери имат на разположение 450 литра багажно отделение, което след свалянето на задните седалки може да достигне и до 800.
Повече информация и фотографии на FF ще има по време на автомобилния салон в Женева, за когато е предвидена и официалната му премиера.
Анонимен
Фолтсвагените са толкова опасни, че даже ги съзират и при статията посветена на феррари. Ако пазарът приеме този автомобил, значи е сполучлив. Като оставим шепата руснаци и араби, които купуват всичко що се движи. Ако произведът по голяма бройка ще бъде интересна реакцията на пазара.
Анонимен
nai tapoto ferari,ostava da po4nat da pravat i SUV i ve4e krai,stava italianski VW
4UK
tva kombi li e? kude sa tia 4 snimki